Savaitę prie interneto banko negalėjusi prisijungti vilnietė pratrūko: „Juk galėjo iš karto pasakyti“

Prie interneto banko negalėjusiai prisijungti vilnietei trūko kantrybė. Informavusi banką apie trikdžius skambučio nesulaukė apie savaitę, o vėliau jai pranešta, kad problemos reikia ieškoti kitur. „Aš apšalusi. Juk galėjo iš karto pasakyti“, – piktinosi moteris.

Informavusi banką apie esamą problemą skambučio nesulaukė apie savaitę, o vėliau jai pranešta, kad problemos reikia ieškoti kitur.<br>T.Bauro nuotr.
Informavusi banką apie esamą problemą skambučio nesulaukė apie savaitę, o vėliau jai pranešta, kad problemos reikia ieškoti kitur.<br>T.Bauro nuotr.
Informavusi banką apie esamą problemą skambučio nesulaukė apie savaitę, o vėliau jai pranešta, kad problemos reikia ieškoti kitur.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Informavusi banką apie esamą problemą skambučio nesulaukė apie savaitę, o vėliau jai pranešta, kad problemos reikia ieškoti kitur.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 29, 2023, 12:06 PM, atnaujinta Jul 29, 2023, 12:13 PM

Portalui lrytas.lt antradienį vilnietė Simona pasakojo daugiau nei savaitę negalinti prisijungti prie „Luminor“ interneto banko.

Liepos 14 d. portalas lrytas.lt pranešė, kad sutriko net kelių bankų veikla. Nors atstovai tikino, kad trikdžius lėmė ne kibernetinės atakos, „Telia“ skaitmeninio pažangos centro kibernetinio saugumo ekspertas Darius Povilaitis teigė priešingai – bankai tapo rusų programišių taikiniais, jie buvo atakuojami.

Tokią informaciją perskaičiusi Simona nusprendė, kad būtent dėl šios priežasties tą penktadienį jai ir nepavyko prisijungti prie „Luminor“ interneto banko, tad nusprendė palaukti ir bandyti prisijungti kitą dieną. Tai ji padarė pirmadienį, tačiau situacija ta pati – su mobiliuoju parašu jai niekaip nepavyko prisijungti.

„Suvedžiau prisijungimo duomenis ir man rašė, kad siunčia kodą į telefoną, gautą kodą turėčiau suvesti ir prisijungti prie interneto banko, bet to kodo man niekaip neatsiuntė.

Laukiau, laukiau, sukosi kompiuterio ekrane pranešimas, kad kodas siunčiamas, bet taip ir neatsiuntė. Vėliau rašė, kad „užklausa apdorojama per ilgai. Taip galėjo nutikti, jei naudotojas atsisakė įvesti patvirtinimo duomenis arba jų nesuvedė per numatytą laiką (iki 2 minučių).

Bandžiau dar kartą, bet vėl tas pats. Galų gale po 5 karto parašė, kad 5 kartus suvedžiau klaidingus duomenis, nors nieko nevedžiau, nes neturėjau kur ir ką vesti, ir dėl šito valandai buvo užblokuota galimybė prisijungti prie banko.

Paskambinau į banką, bet jie nieko negalėjo padaryti, sakė atsiųsti laišką su nuotrauka, kurioje matosi klaidos kodas, ją perduos IT. Su konsultante sutarėme, kad daugiau prie banko nesijungčiau, kad vėl nebūtų užblokuotas, susitarėme, kad ji praneš, kai situacija bus išspręsta, tada galėsiu jungtis“, – kalbėjo vilnietė.

Moteris vylėsi, kad situacija bus išspręsta greitai, ilgiausiai – per dieną ar dvi, bet viskas užtruko kur kas ilgiau. Visą praėjusią savaitę ji skambučio iš banko nesulaukė ir tai, kaip teigė Simona, itin apsunkino jos kasdienybę.

„Nesulaukusi jokio atsako antradienį vėl bandžiau jungtis prie banko – problema vis dar ta pati, niekas nesutvarkyta. Paskui sulaukiau konsultantės skambučio, kuri pasakė, kad čia ne banko problema ir kad bandyčiau skambinti m. parašo operatoriui. Paskambinau tam operatoriui ir viską išsiaiškinome, dabar prie banko galiu prisijungti.

Bet bankas per savaitę negalėjo pasakyti, kad čia ne jų problema, kad ieškočiau problemos kitur. Konsultantė juk iš karto galėjo pasakyti ne tik, kad pasidomės situacija, bet ir kad aš bandyčiau kreiptis į m. parašo operatorių. Aš esu apšalusi.

Man juk už vandenį, internetą, vaikų darželius – už viską mokesčius reikia mokėti, kitus pavedimus daryti, o dabar nieko negalėjau. Įprastai paskutinėmis dienomis moku mokesčius, tai gerai, kad prie banko sugalvojau prisijungti anksčiau. Jeigu būčiau jungusis vėliau ir negalėjusi sumokėti mokesčių, būčiau įtraukta į skolininkų sąrašą“, – piktinosi vilnietė.

Pasak banko „Luminor“ atstovės Agnės Mažeikytės-Šmeliovos, nepavykstant prisijungti prie interneto banko su m. parašu, visada rekomenduojama pamėginti jungtis kitais būdais. Tada turėtų paaiškėti, su kuo susijusi problema – su banku, m. parašu ar kita.

„Apgailestaujame, kad tos sprendimas nebuvo pasiūlytas pirmojo pokalbio su banko darbuotoju metu“, – rašoma portalui lrytas.lt pateiktame atsakyme.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.