Beveik savaitė tamsoje ir šaltyje: per klaidą ESO 84-erių kaunietei atjungė elektrą

Beveik savaitę Kaune be elektros gyvenanti 84-erių senjorė pateko į nepavydėtiną situaciją, kurioje prireikė ir vaikų pagalbos. Susikalbėti su atsakingomis įmonės tapo tikru iššūkiu ir patiems vaikams: po daugybės pokalbių su konsultantais nė nebežinojo, kur dar kreiptis, kad elektros energijos tiekimas vėl būtų atkurtas.

Beveik savaitę Kaune be elektros gyvenanti 84-erių senjorė pateko į nepavydėtiną situaciją, kurioje prireikė ir vaikų pagalbos.<br>V.Skaraičio nuotr.
Beveik savaitę Kaune be elektros gyvenanti 84-erių senjorė pateko į nepavydėtiną situaciją, kurioje prireikė ir vaikų pagalbos.<br>V.Skaraičio nuotr.
Beveik savaitę Kaune be elektros gyvenanti 84-erių senjorė pateko į nepavydėtiną situaciją, kurioje prireikė ir vaikų pagalbos.<br>T.Bauro nuotr.
Beveik savaitę Kaune be elektros gyvenanti 84-erių senjorė pateko į nepavydėtiną situaciją, kurioje prireikė ir vaikų pagalbos.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Oct 12, 2023, 4:54 PM, atnaujinta Oct 12, 2023, 5:27 PM

Trečiadienį moteris vaikams jau skambino verkdama, kad vis dar nėra pajungta elektros energija. Namuose jau ne pirmą dieną šalta, telefoną tenka eiti pasikrauti pas kaimynus, o įsijungti televizorių – taip pat neįmanoma.

Gyveno tamsoje

Kaip portalui lrytas.lt pasakojo dukra Irma, viskas prasidėjo dar praėjusį ketvirtadienį, spalio 5 d., kai jos mama grįžo į namus po vizito pas seserį. Tačiau namuose laukė staigmena – pasirodo, kad jau nuo trečiadienio name atjungta elektros energija.

„Net nebežinau, kur ir kreiptis. Beviltiška“, – neslėpdama nusivylimo trečiadienį popiet sakė Irma, pridurdama, kad sunkiai vaikščiojančiai, bet budraus proto mamai tenka gyventi su žvake ir šalti.

Tame pačiame name gyvenantis vaikas paskambino į avarinę tarnybą, kuri turėjo įtarimų, kad galėjo būti gedimas. Visgi atvažiavę specialistai pasakė, kad tai joks ne gedimas – elektros energijos tiekimas atjungtas.

Tuomet kreiptasi į nepriklausomą elektros tiekėją „Ignitis“, bet sistemoje nerasta jokių duomenų apie skolą Energijos skirstymo operatoriui (ESO), nebuvo ir prašymo atjungti elektrą.

Tačiau po kiek laiko senjorės vaikams pavyko surasti žmogų, atjungusį elektrą. Jis patikino, kad jam tokia užduotis buvo patikėta iš ESO. Vis tik bendrovės konsultantai tokios informacijos patvirtinti negalėjo.

Garbaus amžiaus moters vaikas pasirūpino elektros energijos atjungimo, prijungimo mokesčiais bei sąskaitų už pačią elektrą apmokėjimu, kad problemos būtų kuo greičiau išspręstos.

Nors patikinta, kad ESO mokėjimus gavo ir elektra bus pajungta, to nebuvo padaryta iki pat trečiadienio vakaro.

„Mama toliau kantriai sėdi, mes galvojome, kad jau tikriausiai pajungė ir viskas tvarkoje“, – pasakojo moteris. Tačiau paskambinusi senjorei ji nustebo, kad mamai vis dar reikia sėdėti tamsoje.

Ir vėl prasidėjo skambučiai tai vienai, tai kitai įmonei – keičiasi tik konsultantai, o laikas ir toliau bėga. Susikalbėti ir vėl nepavyko – esą sistemoje net nerodo, kad šiam namui reikia pagalbos su elektros prijungimu.

Sutapimas ar ne, bet tos pačios dienos vakarą, kai portalas lrytas.lt kreipėsi į ESO atstovus, senyvo amžiaus moteriai elektros energijos tiekimas buvo atstatytas.

Sumaišė skaitiklius

ESO Ryšių su visuomene projektų vadovė Rasa Juodkienė portalui lrytas.lt paaiškino, kodėl susiklostė tokia situacija.

Pasirodo, kad buvo sumaišyti senjorės ir kito kliento skaitikliai. Sistemoje buvo nurodyti blogi adresai – dviem skirtingiems objektams buvo priskirtas tas pats adresas.

Pripažįstama, kad tai buvo ESO darbuotojų klaida. Už susidariusius nepatogumus ir padarytą klaidą jau buvo atsiprašyta klientės. Spalio 11 d., apie 16.30 val., elektros tiekimas buvo atstatytas.

Skola susidarė kito kliento būste, tačiau dėl supainiotų adresų skola priskirta neteisingai – klientui, kuris buvo neskolingas, todėl apie susidariusią skolą klientė buvo informuota el. paštu ir SMS. Negavus apmokėjo, buvo įvykdytas el. energijos tiekimo nutraukimas“, – rašoma atsakyme. Taigi elektros tiekimas buvo atjungtas objekte, kuriame nebuvo skolos.

Primenama, kad tiekimas vartotojui atnaujinamas ne vėliau kaip per dvi darbo dienas po to, kai buvo apmokėta už susidariusią skolą, objekto atjungimo ir pajungimo paslaugas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.