Kai kuriems klientams niekaip nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“: paaiškino, kas nutiko

Trečiadienį kai kuriems sutriko banko „Swedbank“ veikla, praneša portalo lrytas.lt skaitytojai. Jiems niekaip nepavyko prisijungti prie mobilios programėlės.

Trečiadienį kai kuriems sutriko banko „Swedbank“ veikla.<br>Lrytas.lt koliažas.
Trečiadienį kai kuriems sutriko banko „Swedbank“ veikla.<br>Lrytas.lt koliažas.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 24, 2024, 5:26 PM, atnaujinta Jan 24, 2024, 5:28 PM

„Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė patikino, kad išties esminių trikdžių nėra.

„Dalis „Smart-ID“ klientų dar antradienį galėjo patirti laikinų nesklandumų, jungiantis prie interneto banko bei identifikuojant „Smart-ID“ programėle. Problema sprendžiama. Šiandien labai maža dalis klientų dar galėjo pajusti sutrikimus naudojantis „Smart-ID“, bet tai truko vos kelias minutes.

Kviečiame naudotis kitas turimas prisijungimo identifikavimo priemones: Biometrika, Pin generatoriais, mobiliuoju parašu. Banko išmanioji programėlė veikia įprastai“, – komentavo ji.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.