Į keblią situaciją užsienyje pakliuvęs vyras pyksta ant banko – iš nežinojimo, kas dedasi, kilo įvairių minčių

Reikia susimokėti už viešnagę viešbutyje, o neturi kuo – grynųjų piniginėje nėra, o atsiskaitymas mokėjimo kortele neįmanomas. Su tokia situacija praėjusį penktadienį susidūrė Rimvydas. Vyrui kaip tyčia nuo metu, kai sutriko atsiskaitymas „Swedbank“ mokėjimo kortelėmis, reikėjo susimokėti už viešbutį. To padaryti laiku negalėjo, tad, vėluojant atsiskaityti, teko pakloti papildomus 50 zlotų, nes buvo pasibaigęs užsakymo laikas. Bet ne tai vyrą piktina labiausiai.

Penktadienio pavakare dalis „Swedbank“ klientų patyrė nesklandumų atsiskaitydami mokėjimo kortelėmis prekybos ir paslaugų vietose.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Penktadienio pavakare dalis „Swedbank“ klientų patyrė nesklandumų atsiskaitydami mokėjimo kortelėmis prekybos ir paslaugų vietose.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 8, 2024, 5:30 PM

Rimvydas pasigedo pranešimo iš banko apie sutrikimus. Sako, pirmiausia pagalvojo: gal čia koks sukčiavimo atvejis, gal kokie įsilaužėliai?

„Bandžiau susisiekti su „Swedbank“ – deja, tik „Palaukite, visi konsultantai užimti“... Taip ir neprisiskambinau. Jau ir kilo mintis sąskaitą blokuoti, bet atsidariau kompiuterį, patikrinau ir programėlėje – sąskaita tokia pati, niekas nieko nuo jos nenurašinėja. Tada jau kilo mintis, kad gal sutrikę kažkas, bet neturėjau į ką kreiptis, niekas man nieko negalėjo paaiškinti. Nors žinutę kokią būtų atsiuntę“, – portalui lrytas.lt kalbėjo vyras.

Spėlioti, kas gi nutikę, Rimvydui prisėjo nuo 16 iki 19 val.

Tik naujienų portale perskaitęs, kad sutrikęs atsiskaitymas mokėjimo kortelėmis, o po vėlgi tik iš žiniasklaidos sužinojo, kad mokėjimo kortelės vėl veikia.

„Swedbank“ pasiteiravus, kodėl apie gedimus klientai nebuvo informuoti žinutėmis, jo atstovė Daiva Taučkėlaitė teperdavė, kad informacija apie techninius nesklandumus buvo paskelbta interneto banko ir socialiniuose tinkluose.

Priminsime, kad penktadienio, balandžio 5 d., pavakare dalis „Swedbank“ klientų patyrė nesklandumų atsiskaitydami mokėjimo kortelėmis prekybos ir paslaugų vietose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: esminiai pokyčiai Vilniaus oro uoste