„Swedbank“: dalis elektroninės bankininkystės klientų vis dar gali susidurti su trikdžiais

2025 m. gegužės 9 d. 19:42
Nors intensyviai siekiama atstatyti penktadienio rytą sutrikusią „Swedbank“ elektroninės bankininkystės veiklą, dalis klientų vis dar gali susidurti su trikdžiais, sako banko atstovas Gytis Verčinskas.
Daugiau nuotraukų (2)
„Didžiajai daliai klientų šiuo metu banko paslaugos prieinamos pilna apimtimi. Visgi, dalis klientų, atlikdami pavedimus, gali susidurti su trumpalaikiais sutrikimais“, – penktadienio vakarą Eltai perduotame komentare nurodė G. Verčinskas.
„Jei pavedimas nepavyksta, klientams rekomenduojame pavedimą atlikti kiek vėliau. Atsiprašome dėl galimų laikinų nepatogumų“, – pridūrė jis.
Apie tai, kad sutriko „Swedbank“ elektroninės bankininkystės veikla penktadienio rytą pranešė „Delfi“. Tuo metu „Swedbank“ atstovas G. Verčinskas naujienų portalui nurodė, jog dedamos pastangos, kad įprasta elektroninės bankininkystės veikla būtų atstatyta kuo greičiau.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.