A. Baranausko teigimu, kaštų taupymas susideda iš produkcijos pirkimo dideliais kiekiais. „Pažiūrėkime, kaip dirba „Ryanair“. Jie skraidina naujausiais lėktuvais, perka juos dideliais kiekiais, gauna nuolaidas ir taip sutaupo. Be to, jie laimi ir apmokydami personalą - nereikia studijuoti skirtingų lėktuvų valdymo“, - sakė A. Baranauskas.
Anot jo, pigiausias paslaugas teikianti bendrovė nebūtina yra blogiausia. „Nors „Ryanair“ skraidina pigiai, šios kompanijos lėktuvai dar nė karto nenukrito“, - portalui lrytas.lt sakė A. Baranauskas.
Pigias paslaugas teikti padeda ir mažiausiai asmenų turintis darbuotojų kolektyvas, kuris dirba gerai ir kokybiškai. „Pas mus dirba ženkliai mažiau žmonių, tačiau jie padaro daug. Galima sakyti, mažiau žmonių - daugiau darbų“, - sakė „Tele2“ komunikacijos direktorius.
„Tele2“ klientų skaičius augo beveik visose rinkose: Lietuvoje, Estijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Rusijoje, Kazachstane, Olandijoje, Vokietijoje. Iki šiol sparčiausiai „Tele2“ klientų skaičius augo Rusijoje, kur jau pasiekė 21,6 mln. Pastarąjį ketvirtį ją pralenkė Kazachstanas, kur bendrovės mobiliojo ryšio vartotojų padaugėjo nuo 0,66 mln. iki 2,46 mln.
Lietuvoje „Tele2“ klientų skaičius antrąjį ketvirtį buvo 1,75 mln. – 2,9 proc. didesnis nei prieš metus. Ypač smarkiai išaugo bendrovės verslo klientų skaičius – 15,9 proc., iki 108,9 tūkst.