Pigių skrydžių bendrovė - pavyzdys, kaip prisivilioti klientus

Tarptautinės telekomunikacijų grupės „Tele2“ mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų skaičius pasiekė 33,5 mln. Pasak bendrovės komunikacijos direktoriaus Baltijos šalims Andriaus Baranausko, tokį klientų skaičių pavyko pasiekti pritaikius mažų kaštų verslo modelį: „Pasinaudojome tokiu verslo modeliu, kurį taiko kompanija „Ryanair“. Sutaupyti pinigai leidžia mums pasiūlyti pigiausias paslaugas ir auginti klientų skaičių“.

Prisivilioti klientus pavyko pritaikius verslo modelį, kurį naudoja pigių skrydžių oro linijos.<br>A. Barzdžius, V. Balkūnas, fotomontažas
Prisivilioti klientus pavyko pritaikius verslo modelį, kurį naudoja pigių skrydžių oro linijos.<br>A. Barzdžius, V. Balkūnas, fotomontažas
Daugiau nuotraukų (1)

Šarūnas Meškys

Sep 12, 2012, 2:12 PM, atnaujinta Mar 16, 2018, 7:47 PM

A. Baranausko teigimu, kaštų taupymas susideda iš produkcijos pirkimo dideliais kiekiais. „Pažiūrėkime, kaip dirba  „Ryanair“. Jie skraidina naujausiais lėktuvais, perka juos dideliais kiekiais, gauna nuolaidas ir taip sutaupo. Be to, jie laimi ir apmokydami personalą - nereikia studijuoti skirtingų lėktuvų valdymo“, - sakė A. Baranauskas.

Anot jo, pigiausias paslaugas teikianti bendrovė nebūtina yra blogiausia. „Nors „Ryanair“ skraidina pigiai, šios kompanijos lėktuvai dar nė karto nenukrito“, - portalui lrytas.lt sakė A. Baranauskas.

Pigias paslaugas teikti padeda ir mažiausiai asmenų turintis darbuotojų kolektyvas, kuris dirba gerai ir kokybiškai. „Pas mus dirba ženkliai mažiau žmonių, tačiau jie padaro daug. Galima sakyti, mažiau žmonių - daugiau darbų“, - sakė „Tele2“ komunikacijos direktorius.

„Tele2“ klientų skaičius augo beveik visose rinkose: Lietuvoje, Estijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Rusijoje, Kazachstane, Olandijoje, Vokietijoje. Iki šiol sparčiausiai „Tele2“ klientų skaičius augo Rusijoje, kur jau pasiekė 21,6 mln. Pastarąjį ketvirtį ją pralenkė Kazachstanas, kur bendrovės mobiliojo ryšio vartotojų padaugėjo nuo 0,66 mln. iki 2,46 mln.

Lietuvoje „Tele2“ klientų skaičius antrąjį ketvirtį buvo 1,75 mln. – 2,9 proc. didesnis nei prieš metus. Ypač smarkiai išaugo bendrovės verslo klientų skaičius – 15,9 proc., iki 108,9 tūkst.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.