Pataria, kaip apsipirkti saugiau: štai kodėl labai svarbus elgesys prie kasų

Apsirūpinimas maisto ir kitomis būtinomis prekėmis – neišvengiamas. Būtent dėl to lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ atstovai teigia, kad atvykstantys į prekybos vietas turėtų būti pasirūpinę ne tik visomis reikiamomis savisaugos priemonėmis, bet ir žinoti, kaip tinkamai elgtis parduotuvės patalpose.

karantinas, koronavirusas, ribojamas patekimas, prekybos centras, priešvelykinis apsipirkimas, Maxima bazė<br>V.Skaraičio nuotr.
karantinas, koronavirusas, ribojamas patekimas, prekybos centras, priešvelykinis apsipirkimas, Maxima bazė<br>V.Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 7, 2020, 1:13 PM

Kokios svarbiausios saugumo taisyklės apsiperkant, primena „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

„Tinkamas elgesys prekybos centruose yra itin svarbus veiksnys mažinant pandemijos plitimą, todėl labai svarbu, kad visi lankytojai paisytų atsakingų institucijų nurodymų. Savo ruožtu savo pirkėjams nuolat primename, kaip derėtų elgtis atvykus į prekybos centrus – dėvėti burną ir nosį dengiančias apsaugines priemones, dezinfekuoti rankas bei mūvėti vienkartines pirštines“, – įžvalgomis dalijasi E.Dapkienė.

Įprastas kasa verta keisti savitarna

Prekybos tinklo atstovė teigia, kad artėdami prie kasų pirkėjai pirmiausia turėtų įvertinti kasų užimtumą ir, jei leidžia galimybės, rinktis savitarnos kasas. E.Dapkienė aiškina, kad savarankiškai nuskaitydami ir atsiskaitydami už prekes pirkėjai išvengia kontakto su darbuotojais. Vis dėlto tais atvejais, kai savitarnos kasos lankytojams nėra priimtinas sprendimas, atstovai pasirūpino, kad būtų užtikrintas tiek perkančiųjų, tiek aptarnaujančio personalo saugumas.

„Siekiant išlaikyti saugų atstumą tarp darbuotojų ir pirkėjų bei sumažinti žmogiškųjų kontaktų skaičių, pasirūpinome, kad parduotuvėse būtų atidaryta tik kas antra laisva kasa, o darbuotojus ir pirkėjus skirtų organinio stiklo pertvara“, – komentuoja E.Dapkienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad kiekvienas, artėdamas prie įprastos ar savitarnos kasos, turėtų paisyti ant grindų įrengto žymėjimo, kuris padeda išlaikyti saugų atstumą nuo kitų pirkėjų. Šio žymėjimo reikėtų laikytis ne tik esant toliau nuo prekių iškrovimo takelio, bet ir esant šalia jo. Pirkėjai neturėtų grūstis ir skubėti iškrauti prekių, jei dėl to būtų pažeista kito žmogaus teisė į saugaus atstumo išlaikymą.

Prioritetas – kuo mažiau kontaktų

Tokiu pavyzdžiu turėtų pasekti ir apsiperkantys savitarnos kasose. Matydami, kad kitas pirkėjas jau kraunasi prekes, stovintys eilėje neturėtų priartėti prie kasos, iki kol apsipirkęs lankytojas nepasitrauks nuo prekių nuskaitymo vietos. Tiesa, tiek vienu, tiek kitu atveju pirkėjai skatinami atsiskaityti ne grynaisiais pinigais, o banko kortele. Jei įmanoma, bekontakčiu atsiskaitymu.

„Prekybos tinklo darbuotojai nuolat rūpinasi, kad būtų dezinfekuoti dažniausiai liečiami paviršiai, tačiau vis vien norime savo pirkėjų paprašyti būti sąmoningais bei rekomenduojame be reikalo neliesti paviršių ir prekių, o apsiperkant mūvėti vienkartines pirštines. Lygiai taip pat patariame vengti liesti ir remtis į paviršius prie kasos, o apsipirkus vėl dezinfekuoti rankas“, – patarimais dalijasi E.Dapkienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.