Tokios dovanos iš darbdavio pavydėtų daugelis: „Lidl“ skirs pinigų darbuotojams įsigyti baldų

Atsižvelgiant į koronaviruso pandemijos metu išaugusį nuotoliniu būdu dirbančių biuro darbuotojų skaičių, nuo šiol prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ administracijos darbuotojams bus kompensuojamos 300 eurų vertės išlaidos, reikalingos norint įsirengti jaukią ir komfortišką darbo vietą savo būste.

Prekybos tinklo administracijos darbuotojams bus kompensuojamos 300 eurų vertės išlaidos, reikalingos norint įsirengti jaukią ir komfortišką darbo vietą savo būste.<br>Pranešimo autorių nuotr.
Prekybos tinklo administracijos darbuotojams bus kompensuojamos 300 eurų vertės išlaidos, reikalingos norint įsirengti jaukią ir komfortišką darbo vietą savo būste.<br>Pranešimo autorių nuotr.
Prekybos tinklo administracijos darbuotojams bus kompensuojamos 300 eurų vertės išlaidos, reikalingos norint įsirengti jaukią ir komfortišką darbo vietą savo būste.<br>V.Skaraičio nuotr.
Prekybos tinklo administracijos darbuotojams bus kompensuojamos 300 eurų vertės išlaidos, reikalingos norint įsirengti jaukią ir komfortišką darbo vietą savo būste.<br>V.Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 3, 2021, 9:38 AM, atnaujinta May 3, 2021, 9:45 AM

„Stengiamės užtikrinti geras ir saugias darbo sąlygas. Karantino apribojimai lėmė, kad daugeliui administracijos kolegų tenka dirbti iš savo namų.

Todėl, norėdami parodyti didesnį dėmesį nuotoliniu būdu dažniau dirbantiems personalo nariams ir padėti jiems susikurti ergonomiškesnę darbo aplinką, nusprendėme padengti išlaidas, reikalingas įsigyjant būtinų biuro baldų“, – sako „Lidl Lietuva“ personalo vadovė ir valdybos narė Sandra Savickienė.

Prekybos tinklas kompensuos darbuotojų išlaidas iki 300 eurų su PVM, kurias bus galima susigrąžinti pateikus išlaidų ataskaitą pagal įmonėje galiojančią tvarką. Pavyzdžiui, darbuotojai galės įsigyti rašomąjį stalą, kėdę ar šviestuvą.

Kompensuos nuo pirmojo karantino pradžios patirtas išlaidas

S.Savickienės teigimu, prekybos tinklas komandos nariams galės kompensuoti ir anksčiau patirtas išlaidas, jei darbuotojai turės pirkimo kvitą ir sąskaitą-faktūrą, išrašytą darbuotojo vardu, arba banko pavedimo išrašą su prekių užsakymo formą.

„Svarbu akcentuoti, kad šia galimybe nuo pat pirmos darbo dienos galės pasinaudoti ir naujai prisijungę biuro darbuotojai, o galutinio termino, iki kada būtina įsigyti biuro prekių – nėra. Darbuotojai šią sumą galės išnaudoti ir per kelis kartus. Tikimės, kad šis sprendimas leis administracijos komandai savo namuose įsikurti patogią darbo vietą“, – teigia ji.

 

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.