Į lyderius atvedė išskirtinis dėmesys klientui

2014 metai bendrovei „Aviva Lietuva“ buvo rekordiniai. Gyvybės draudimo veiklos apimtis augo beveik penktadaliu – iš viso „Aviva Lietuva“ pasirašė 43,9 mln. eurų gyvybės draudimo įmokų, daugiausia beveik per 14 veiklos Lietuvoje metų.

A.Grabinskė: „Kiekvienam klientui skiriame tiek laiko ir dėmesio, kiek jam reikia. Šiais visuotinės skubos laikais tikrai ne kiekviena įmonė gali tai užtikrinti.“
A.Grabinskė: „Kiekvienam klientui skiriame tiek laiko ir dėmesio, kiek jam reikia. Šiais visuotinės skubos laikais tikrai ne kiekviena įmonė gali tai užtikrinti.“
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-05-08 18:10, atnaujinta 2018-01-04 11:48

Įmonė yra rinkos lyderė ne tik pagal veiklos apimtį, bet ir kaip daugiausia išmokų nelaimės atveju išmokanti gyvybės draudimo bendrovė – praėjusiais metais atsitikus draudžiamiesiems įvykiams savo klientams išmokėjo 2,7 mln. eurų.

Rekordinę praėjusių metų veiklą atspindi ir įmonės finansiniai rezultatai – „Aviva Lietuva“ uždirbo 9,1 mln. eurų pelno atskaičiavus mokesčius, beveik ketvirtadaliu daugiau nei 2013 metais.

– Ką rodo tokie įmonės 2014 metų rezultatai? – pasiteiravome bendrovės „Aviva Lietuva“ generalinės direktorės Astos Grabinskės.

– Lietuvos gyventojų socialinio saugumo poreikis auga: vis daugiau žmonių rūpinasi savo pensija, finansine apsauga. Tačiau, palyginti su Vakarų valstybėmis, stiebtis dar tikrai yra kur. Lietuvoje vienas gyventojas per metus vidutiniškai sumoka vos 62 eurus gyvybės draudimo įmokų, o Jungtinėje Karalystėje – net 40 kartų daugiau, apie 2500 eurų.

Kalbant apie investavimą, praėję metai išsiskyrė itin sparčiu investavimo didesnėmis sumomis augimu.

Vienkartinės gyvybės draudimo įmokos, lyginant su 2013 metais, padidėjo net 45 proc. – iki 9,3 mln. eurų ir davė didžiausią postūmį mūsų veiklos apimčiai augti.

Apskritai gyventojai taupymui ir investavimui skiria vis daugiau savo lėšų. 2001 metais, kai atėjome į Lietuvos rinką, bendras taupymo lygis čia buvo kone keturis kartus mažesnis nei šiandien: tada santaupoms lietuvis vidutiniškai skyrė apie 600 eurų per metus, o iki 2013 metų ši suma išaugo iki 2200 eurų. Tendencijos akivaizdžios – vis daugiau žmonių suvokia taupymo naudą, bet, vertinant taupymo lygį Europos kontekste, vis dar sutaupome kone mažiausiai visoje ES.

– Kaip prieš 14 metų Lietuvoje pradėję nuo nulio tokioje įtemptoje konkurencinėje aplinkoje tapote rinkos lydere?

– Gyvybės draudimo rinkos lyderės pozicijos – ne atsitiktinis laimėjimas, o kryptingo darbo, ilgalaikio ir tvaraus požiūrio į verslą rezultatas.

Kiekvienam klientui skiriame tiek laiko ir dėmesio, kiek jam reikia. Šiais visuotinės skubos laikais tikrai ne kiekviena įmonė gali tai užtikrinti. Mūsų konkurencinis pranašumas yra puikiai išplėtotas profesionalių finansų konsultantų tinklas.

Gyvybės draudimą lietuviai vis dar linkę suvokti kaip sudėtingą paslaugą. O juk taip svarbu, kad srityje, kurios gerai neišmanai, šalia būtų žmogus, galintis paaiškinti, patarti. Tas ypatingas dėmesys klientui ir pagalba, kai jos labiausiai reikia, išvedė mus į rinkos lyderius.

Praėjusių metų laimėjimai – tai ir mūsų darnios komandos darbo rezultatas.

Ne veltui antrus metus iš eilės tampame geidžiamiausiu Lietuvos darbdaviu, o darbuotojų apklausos rodo, kad net 98 proc. darbuotojų didžiuojasi būdami „Avivos“ dalimi, kiekvienas jaučiasi svarbus ir įvertintas.

Žinoma, turime ir tvirtą užnugarį – finansiškai stiprų, ketvirtą šimtmetį skaičiuojantį tarptautinį prekės ženklą.

Išskirtiniai tapome ir dėl to, kad Lietuva yra vienintelė grupės „Aviva“ rinka už Jungtinės Karalystės ribų, kur „Aviva“ lyderiauja.

– Skaitmeninimo laikais viskas keliasi į internetą, netgi draudimo procesas neretai lieka be žmogiškojo kontakto. Kaip tai veikia jūsų finansų konsultantų tinklo veiklos modelį?

– Be abejo, skaitmeninimo projektams skiriame daug dėmesio, bet tai darome ne tam, kad atsisakytume žmogiškojo kontakto, o kad klientas kuo operatyviau, bet kuriuo paros metu gautų informaciją.

Svarbiausia klientui sudaryti sąlygas rinktis: apsitarnauti pačiam ar pasinaudoti mūsų specialistų konsultacijomis.

Esu įsitikinusi, kad asmeninis ryšys net technologijų eroje be galo reikalingas priimant vienus svarbiausių finansinių sprendimų – finansiškai apsaugoti save ar savo artimuosius, kaupti ateičiai, senatvei.

– Kaip keičiasi Lietuvos gyventojų finansinė elgsena, kokią prognozuojate tolesnę gyvybės draudimo rinkos plėtrą Lietuvoje?

– Augant gyventojų pajamoms, indėlių palūkanoms tapus nulinėmis, gyventojai aktyviau ieško galimybių „įdarbinti“ savo santaupas, todėl sparčiausiai didėja mūsų investavimo paslaugų apimtis. Jos šiemet, tikėtina, bus pagrindinis rinkos augimo variklis.

Tačiau apskritai gerėjanti Lietuvos ekonomikos situacija ir toliau skatins gyventojus pasirūpinti finansine apsauga nelaimės atveju – periodiškai atidėti dalį savo pajamų gyvybės draudimui.

Prognozuojame, kad gyvybės draudimo rinka 2015 metais augs dešimtadaliu – iki 235–240 mln. eurų, o mūsų veiklos apimtis didės sparčiau negu rinka – apie 15 proc.

Praėjusiais metais Lietuvos gyvybės draudimo rinkoje įvyko lūžis – ant aukščiausio rinkos laiptelio užkopė gyvybės draudimo ir pensijų bendrovė „Aviva Lietuva“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.