Vienas sėkmingiausių Lietuvos startuolių turi įspūdingų planų

Pernai metų pabaigoje pranešęs apie pirmą uždirbtą pelną, lietuvių startuolis „Vinted“ toliau stiprina pozicijas. Įmonė pelningai dirbo nuo pat 2017 m. rugsėjo mėnesio, o vykdydama televizijos reklamos kampanijas išsikovojo lyderio pozicijas Prancūzijos ir Vokietijos rinkose, drabužių pardavimo kategorijose aplenkusi tokius milžinus kaip prancūzų „Leboncoin“ ir vokiečių „eBay–Kleinanzeigen“.

 Pernai metų pabaigoje pranešęs apie pirmą uždirbtą pelną, lietuvių startuolis „Vinted“ toliau stiprina pozicijas. <br>123rf.com nuotr.
 Pernai metų pabaigoje pranešęs apie pirmą uždirbtą pelną, lietuvių startuolis „Vinted“ toliau stiprina pozicijas. <br>123rf.com nuotr.
 Pernai metų pabaigoje pranešęs apie pirmą uždirbtą pelną, lietuvių startuolis „Vinted“ toliau stiprina pozicijas. <br>123rf.com nuotr.
 Pernai metų pabaigoje pranešęs apie pirmą uždirbtą pelną, lietuvių startuolis „Vinted“ toliau stiprina pozicijas. <br>123rf.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

2018-03-12 10:33, atnaujinta 2018-03-27 17:17

„Įspūdingiausių rezultatų pasiekėme Prancūzijoje, – sakė „Vinted“ vykdomasis direktorius Thomas Plantenga. – Pagal užimamą rinkos dalį šiuo metu ten esame keturis kartus didesni nei pagrindinis mūsų konkurentas „Leboncoin“. Ši įmonė – tikra rinkos senbuvė, veikianti jau kelis dešimtmečius ir siūlanti vieną geriausių skelbimų portalų pasaulyje. „Vinted“ prekės ženklas Prancūzijoje tapo gerai žinomas, mat per pastarąjį pusmetį mūsų reklamos pasirodė visuose didžiausiuose šalies televizijos kanaluose.“

Vokietijoje įmonės rinkodaros veiksmai buvo ne tokie agresyvūs – ten ji pasikliovė organiniu augimu. Tai viena seniausių „Vinted“ rinkų, kur startuolis veikia nuo 2009 metų. Įdiegdama dirbtinio intelekto sprendimus bendrovė sugebėjo ženkliai automatizuoti procesus, taip pagerindama prekybos platformos saugumą ir vartotojų patirtį. Apgavysčių sumažėjo 6 kartus, o nariams siunčiamo šlamšto (angl. „spam“) – net 50 kartų.

„Visgi, pagrindinė mūsų sėkmės priežastis – iš esmės pakeistas verslo modelis. Anksčiau apmokestindavome daiktų pardavimą mūsų platformoje, o dabar jis tapo nemokamas“, – kalbėjo T. Plantenga. Šiuo metu įmonė pajamas gauna iš pardavėjams teikiamų papildomų paslaugų, kurios didina jų parduodamų daiktų matomumą, bei mokamos pirkėjų apsaugos programos.

Vertė, kurią šios paslaugos suteikia „Vinted“ nariams, yra gerokai didesnė už jų kainą, tad žmonės yra pasiruošę už jas mokėti. Be to, bendrovė pajamų gauna ir parduodama reklamos plotą savo svetainėse bei mobiliosiose programėlėse. Dabartinės jos pajamos siekia 2 mln. eurų per mėnesį. Vedina ambicingų planų, „Vinted“ planuoja kasmet jas auginti po 200%.

„Manau, kad įmonės laukia išties įdomūs laikai – atradusi pelningą verslo modelį įmonė telksis į pozicijų stiprinimą Vakarų Europos ir JAV rinkose“, – sakė vienas iš „Vinted“ įkūrėjų Justas Janauskas, kuris šiuo metu yra bendrovės valdybos narys.

„Pradėsime nuo Jungtinės Karalystės rinkos kur jau vykdome stambaus masto televizijos reklamos kampaniją, taip pritraukdami naujų vartotojų. Konkurencija ten yra arši, bet esame įsitikinę, kad naudodami Prancūzijoje ir Vokietijoje sukauptą patirtį sugebėsime pakartoti savo sėkmės istoriją“, – kalbėjo Mantas Mikuckas, įmonės vykdantysis direktorius.

Artimiausiu metu „Vinted“ žada plėsti savo komandas įmonės biuruose Vilniuje ir Berlyne. Iš viso planuojama pasamdyti per 50 specialistų, kurie dirbs klientų aptarnavimo, produkto vystymo ir rinkodaros srityse.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.