Emigranto duonos ragavusiam vyrui įkurti verslą padėjo pastabumas: dabar džiaugiasi sėkme

Koncertai, barai ir renginiai – 38 metų Remigijaus Kostrovicko kasdienybė. Tiesa, tik nesupraskite klaidingai, nes šio vyro įkurta įmonė „Miesto žirafos“ rūpinasi, kad klaipėdiečiai, vilniečiai ir kauniečiai visada žinotų, kokie renginiai vyksta jų mieste ir ką čia galima nuveikti net tada, kai apninka mintys, kad jau viskas yra išbandyta.

„Miesto žirafos“ rūpinasi, kad klaipėdiečiai, vilniečiai ir kauniečiai visada žinotų, kokie renginiai vyksta jų mieste ir ką čia galima nuveikti net tada, kai manai, kad viską jau išbandei.<br>lrytas.lt nuotr.
„Miesto žirafos“ rūpinasi, kad klaipėdiečiai, vilniečiai ir kauniečiai visada žinotų, kokie renginiai vyksta jų mieste ir ką čia galima nuveikti net tada, kai manai, kad viską jau išbandei.<br>lrytas.lt nuotr.
 Iš pradžių apie renginius rašę tik Klaipėdoje, dabar aktualią informaciją įmonė pateikia trims didiesiems Lietuvos miestams: Vilniui, Kaunui ir Klaipėdai, todėl, atitinkamai, sieti pavadinimą tik su vienu miestu, būtų neteisinga.<br>lrytas.lt nuotr.
 Iš pradžių apie renginius rašę tik Klaipėdoje, dabar aktualią informaciją įmonė pateikia trims didiesiems Lietuvos miestams: Vilniui, Kaunui ir Klaipėdai, todėl, atitinkamai, sieti pavadinimą tik su vienu miestu, būtų neteisinga.<br>lrytas.lt nuotr.
 Iš pradžių apie renginius rašę tik Klaipėdoje, dabar aktualią informaciją įmonė pateikia trims didiesiems Lietuvos miestams: Vilniui, Kaunui ir Klaipėdai, todėl, atitinkamai, sieti pavadinimą tik su vienu miestu, būtų neteisinga.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
 Iš pradžių apie renginius rašę tik Klaipėdoje, dabar aktualią informaciją įmonė pateikia trims didiesiems Lietuvos miestams: Vilniui, Kaunui ir Klaipėdai, todėl, atitinkamai, sieti pavadinimą tik su vienu miestu, būtų neteisinga.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
 Iš pradžių apie renginius rašę tik Klaipėdoje, dabar aktualią informaciją įmonė pateikia trims didiesiems Lietuvos miestams: Vilniui, Kaunui ir Klaipėdai, todėl, atitinkamai, sieti pavadinimą tik su vienu miestu, būtų neteisinga.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
 Iš pradžių apie renginius rašę tik Klaipėdoje, dabar aktualią informaciją įmonė pateikia trims didiesiems Lietuvos miestams: Vilniui, Kaunui ir Klaipėdai, todėl, atitinkamai, sieti pavadinimą tik su vienu miestu, būtų neteisinga.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

May 4, 2018, 3:31 PM

„Juk žirafos iš aukščiau visada mato geriau“, – nusijuokė įmonės savininkas ir pakvietė užeiti į uostamiestyje miesto centre įsikūrusį biurą.

Jame, kaip ir priklauso tikroms žirafoms, pro langus puikiai matosi centrinė miesto gatvė bei vienas iš Klaipėdos simbolių – Meridianas.

Paliko komforto zoną

Mažeikiuose gimusiam ir augusiam R.Kostrovickui sudėtingi verslo labirintai nėra didelė naujiena.

Pasirodo, vyras nuosavame versle sukasi beveik nuo tada, kai tik Vilniaus universitete baigė istorijos studijų programos magistrą. Tiesa, neradęs darbo Lietuvoje, tąkart jis išvyko į Angliją. O ir šiuo metu jis vadovauja keletui joje esančių internetinių portalų.

„Pastaruoju metu aš gyvenu tarp Anglijos, Vokietijos ir Lietuvos. Pusmetį praleidžiu Vokietijoje, paskui važiuoju į Angliją, o tada kuriam laikui grįžtu į Lietuvą“, – įžangą į pasakojimą apie pirmąjį savo projektą gimtinėje pradėjo R.Kostrovickas.

Jis užsiminė, kad daugiausia pokyčių įvyko tada, kai prieš kelerius metus jiedu su žmona nutarė nutraukti keliones į Vilnių ir gyvenimą sostinėje iškeitė į jūrą ir saulę.

„Nusprendėme, kad reikia apsigyventi Klaipėdoje ir taip pasitraukti iš komforto zonos, – pagyventi kitur.

O atvykę į uostamiestį supratome, kad nėra tokios interneto platformos, kurioje būtų galima pasižiūrėti, kokie rengioniai realiu laiku vyksta mieste“, – apie verslo idėjos gimimą pasakojo įmonės vadovas.

Jo teigimu, klaipėdietiški laikraščiai jau prieš ketverius metus nebespėjo žengti koja kojon su informacijos paklausa. 

„Supratau, kad klaipėdiečiams bei žmonėms, kurie atvyksta į uostamiestį reikia tokios duomenų bazės, kur vienoje vietoje būtų ir barų apžvalgos, ir renginių kalendorius, ir žinios apie organizuojamas pramogos“, – sakė jis.

Gyvenimą pakeitė tinklaraštis

Pirmiausia verslo idėja buvo įgyvendinta rašant tinklaraštį. Pasak R.Kostrovicko, jį jis kūrė ir rašė savo draugams.

Jame  būdavo pateikiamos Klaipėdos barų apžvalgos.

„Pavyzdžiui, surašydavau, kas tame bare yra gerai, kas – nelabai, verta į jį eiti ar ne. Tada pastebėjau, kad yra nemaža tokios informacijos paklausa“, – prisiminė pašnekovas. 

Susiradęs dar keletą komandos narių netrukus vyras blogą pavertė Klaipėdos renginių naujienų portalu, kurį pavadino „Memelio žirafos“.

Lankytojams jis iš karto patiko, mat jame per mėnesį apsilankydavo keli tūkstančiai žmonių, o unikalių lankytojų skaičius netrukus pakilo net iki keliolikos tūkstančių.

Tačiau įgyvendinti simanymą – paversti tinklaraštį naujienų portalu, pasak R.Kostrovicko, nebuvo paprasta. Tam prireikė daugybės darbo. 

Reikėjo ir techninių pokyčių, reikėjo sukurti ir mobiliąją programėlę, teko į komandą pakviesti daugiau žmonių. 

Įkvėpė uosto kranai

„Memelio žirafos“ šiuo metu – tik gražaus starto prisiminimas. Iš pradžių apie renginius rašiusi tik uostamiestyje dabar įmonė aktualią informaciją pateikia dar ir Vilniuje bei Kaune. Todėl sieti projekto pavadinimą tik su vienu miestu būtų neteisinga.

„Tiesiog išaugome iš Klaipėdos rėmų – pavirtome į „Miesto žirafas“, – šypsodamasis sakė R.Kostrovickas ir mielai papasakojo pirmojo pavadinimo atsiradimo istoriją.

„Pavadinimas „Memelio žirafos“ kilo dėl to, kad atvažiavę į Klaipėdą apsistodavome viešbutyje, o pro jo langus visada matydavosi uosto kranai, kurie yra panašūs į žirafas.

Būtent dėl uosto kranų šis pavadinimas ir kilo. 

Yra dar viena jo reikšmė. Juk žirafos vaikšto aukštai iškėlusios galvas ir tai, kas vyksta, jos mato geriau nei kiti“, – apie pavadinimo kilmę pasakojo vyriškis.

Šiuo metu įvairiausias apžvalgas jo sukurtam portalui rašo penki žurnalistai.

„Tekstai susiję su įvariausiais dalykais, pavyzdžiui, ką veikti per Velykas Klaipėdoje. Esame rašę net apie tai, kur, pavyzdžiui, Klaipėdoje galima išmokti šokti tango arba kur Vilniuje geriausias kiniškas maistas.

Žmonėms reikia susistemintos informacijos, kuri būtų vienoje vietoje“, – įsitikinęs R.Kostrovickas.

Smalsiausi – vilniečiai 

Šiuo metu didžiausia informacijos apie renginius paklausa – Vilniuje.

„Žinoma, nieko keisto, tai didžiausias miestas. Populiariausias skyrelis portale – renginiai Vilniuje. Po to seka renginiai Klaipėdoje, nors ši rubrika pasirungia ir su Kaunu“, – sakė R.Kostrovickas ir pridūrė, kad didžiausias šio verslo uždarbio šaltinis, kaip ir visoje žiniasklaidoje – reklama.

„Mes kuriame reklamą stengdamiesi ją sujungti su naudinga informacija. Taip pat įmonės gali pačios kelti renginius į mūsų portalą“, – dėstė jis.

Šiuo metu unikalių lankytojų, užsukančių į portalą pasižvalgyti, kokios pramogos ir kur vyksta,  per mėnsį susikaupia apie 50 tūkst. 

„Dabar lankomumo skaičiai žemesni. Natūralu, nes įtakos ir mūsų verslui daro oras, taigi daug daugiau lankytojų būna vasarą.

Prognozuoti, koks bus lankomumas birželį-rugpjūtį – sunku, nes kasmet lankytojų skaičius auga 50 proc. Tikimės, kad vasarą turėsime mažiausiai po 100 tūkst. unikalių lankytojų per mėnesį“, – vylėsi verslininkas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kokias pratybas šiemet rengs Lietuvos kariuomenė?