Garantuoja mažą kainą
Restoranams pristatytas klientų viliojimo būdas gana paprastas ir primena pažinčių programėlę –žmonės per programėlę „Omamo“ išsirenka patiekalą už simbolinę kainą ir spaudžia mygtuką „Imu“.
Po to restoranas pakviečia į pažintinį „pasimatymą“. „Tai negali būti akcija kuriam nors įprastam restorano patiekalui iš meniu. Tikslas yra sudaryti sąlygas naujam klientui susipažinti su aplinka, meniu, aptarnavimu, virtuvės sugebėjimais ir tuo pačiu pavalgyti už simbolinę kainą – 1,99 euro“, – aiškino T. Gaudinskas.
Po vizito restorane klientui išsiunčiama anketa su prašymu pateikti savo vertinimus apie patirtį naujoje vietoje. Taip pat pasiūloma nurodyti, kiek ragautas patiekalas galėtų būti vertas įprastomis aplinkybėmis, atsižvelgiant į bendrą restorano kainų lygį. „Taigi maitinimo įstaiga gauna vertingą grįžtamąjį ryšį, kuris padeda formuoti tolesnę veiklos strategiją, pamatyti silpnas, tobulintinas ir stiprias savo puses ir galbūt privilioti naują nuolatinį lankytoją“, – tvirtino verslininkas.
Mažai išlaidų rinkodarai
Projekte jau užsiregistravo ir specialius patiekalus vartotojų testui siūlo 8 Kauno
restoranai. Vienas jų – Kauno rajone esantis „Pilnas samtis“. „Projektui sukūrėme specialų patiekalą – raviolius su špinatų ir rikotos įdaru. Paprastai patiekalai iš tokių ingredientų kainuotų daugiau nei 1,99 euro, bet suprantame, kad tai yra investicija į naujų klientų pritraukimą“, – sakė restorano vadovas Kostas Aleksandravičius.
Jo teigimu, su programėle per savaitę apsilankė ir specialų patiekalą ragavo jau kelios dešimtys žmonių. „Žinant, kad pritraukti vieną naują klientą, reklamai paprastai tenka išleisti nuo dešimties iki šimto eurų, šis projektas mums atrodo patrauklus dėl mažos savikainos rinkodarai“, – aiškino K. Aleksandravičius.
Tuo tarpu T. Gaudinskas įsitikinęs, kad naujoji programėlė į projektą pritrauks restoranus ne tik Kaune, bet ir visoje šalyje.
„Žmonės atras naujų patrauklių vietų, o kavinių ir restoranų savininkams, bendradarbiaujant su „Omamo“, telieka daryti tai, ką jie moka geriausiai – sukurti įspūdingą patiekalą ir džiuginti užsukusius svečius“, – mano T. Gaudinskas.
Idėja kilo iš asmeninės patirties
Ne vieną internetinių paslaugų ir rinkodaros sprendimą įgyvendinęs verslininkas T. Gaudinskas teigė, kad idėja sukurti analogų rinkoje neturinčią programėlę kilo iš asmeninės patirties.
„Žinau kelis restoranus, kuriais pasitikiu, o išbandyti naujus gal ir būtų smalsu, bet visada pagalvoju, ar tam verta švaistyti laiką ir pinigus. Nebent tie
restoranai patys mane motyvuotų kokiomis nors vilionėmis“, – aiškino T. Gaudinskas.
Su kolegomis verslininkas atliko mažą apklausą ir įsitikino, kad panašiai mąsto daugelis žmonų: jie žino maždaug iki 20 restoranų, bet pavalgyti renkasi tik iš penkių daug kartų lankytų ir patikusių.
„Žmonės tiesiog vengia rizikuoti, išleisti pinigus ir nusivilti skoniu, aptarnavimu, aplinka. Tuo tarpu restoranams tenka daug investuoti į reklamą, nuolaidas. Taip ir kilo mintis pagelbėti žmonėms be rizikos atrasti naujų vietų, o restoranams – pasiūlyti paprastą būdą su minimaliomis išlaidomis pritraukti naujų lojalių klientų“, – pasakojo T. Gaudinskas.