Turistų kuprinėse – mineralinis vanduo. Nejaugi jis gazuotas?

Kokį vandenį gerti kelionėse? Gazuotą? Negazuotą? Tiems, kam tenka įsisprausti į ankštokas kėdes pigių skrydžių bendrovių orlaiviuose, patikins vienbalsiu: „Tik ne su burbuliukais“.

Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br> Lrytas.lt montažas. 
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br> Lrytas.lt montažas. 
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
2007-ieji. „Maximos“ parduotuvės lentynose – ankšta.<br> J.Stacevičiaus nuotr. 
2007-ieji. „Maximos“ parduotuvės lentynose – ankšta.<br> J.Stacevičiaus nuotr. 
Tai, kas svarbiausia: duona ir gėrimai. 2008-ieji.<br> V.Balkūno nuotr.
Tai, kas svarbiausia: duona ir gėrimai. 2008-ieji.<br> V.Balkūno nuotr.
2008-ieji, mineralinio vandens ir kitų gėrimų lentynos „Maximoje“.<br> P.Lileikio nuotr.
2008-ieji, mineralinio vandens ir kitų gėrimų lentynos „Maximoje“.<br> P.Lileikio nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Mineralinio vandens „Druskininkų Rasa“ pardavimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ gaminius priėmė į savo tinklą.<br>Įmonės nuotr.
Daugiau nuotraukų (11)

Lrytas.lt

Mar 10, 2022, 5:21 PM

O kokį atsakymą į šį klausimą pateiktų patys vandens išpilstytojai, kurie turi sukaupę didžiulę veiklos patirtį?

„Švelniai gazuotą“, – nusišypsojo natūralaus mineralinio vandens išgavimo ir išpilstymo įmonės „Druskininkų Rasa“ direktorius Aurelijus Sinkevičius. Mat šį įmonė maždaug prieš dvidešimt metų pirmoji Lietuvoje sukūrė švelniai gazuotą vandenį.

„Istorija čia paprasta, – į praeitį grįžtelėjo A.Sinkevičius. – Tuo metu formavosi tradicija gerti negazuotą vandenį esą kaip sveikesnę alternatyvą.

Per apklausas, kurias mūsų įmonės užsakymu atlikdavo socialinių tyrimų bendrovės, respondentai atsakydavo, kad dažniausiai geria negazuotą mineralinį vandenį. Tačiau mūsų produktų pardavimas rodė, kad vis dėlto žmones labiau atgaivina gazuotas mineralinis vanduo. Tad ir kilo mintis sukurti švelniai gazuotą natūralų mineralinį vandenį“.

Ir tai netrukus buvo pastebėta: 2003-siais „Rasa“ buvo įvertintas aukso medaliu kaip pirmasis lietuviškas silpnai gazuotas natūralus mineralinis vanduo.

Žiupsnis istorijos

Ko gero, mažai kas žino, kad įonė „Druskininkų Rasa“ mineralinio vandens gavybos verslą pradėjo ne iš karto – pirmiausia tai buvo PET butelių gamyba. Kadangi buvo PET buteliai, vadinasi, buvo ir tara, reikalinga mineraliniam vandeniui išpilstyti.

Oficiali „Druskininkų Rasos“ įkūrimo data – 1999-ieji, taigi įmonė septyneriais metais yra jaunesnė už „Maximos“ tinklą. Tačiau nuo 1992-ųjų gyvuojančios „Maximos“ lentynos visą tą laiką tikrai nebuvo tuščios.

Tuo metu į pirkinių krepšius suguldavo „Birutės“, „Vytauto“, „Birštono“ mineralinio vandens buteliai, o amžių sandūroj ėmė ir atsirado „Rasa“ iš Druskininkų. Kaip pavyko žmones įtikinti, kad Lietuvoje yra ir kitų mineralinio vandens šaltinių?

„Prekės ženklas „Rasa“ greitai įsitvirtino mineralinio vandens rinkoje. Tai natūralus vanduo, kuriame gausu mineralų ir kuris be jokio sąlyčio su oru „pakeliamas“ iš telkinių požemyje ir ten pat išpilstomas. Tos vandenvietės yra ypatingose Druskininkų vietose – miškingose, saugomose gamtos teritorijose.

„Druskininkų Rasos“ pardavimų augimas sparčiai pradėjo didėti, kai „Maxima“ mūsų gaminius priėmė į savo tinklą. Po kelerių metų „Rasa“ jau buvo vienas žinomiausių ir geriausiai parduodamų mineralinio vandens prekės ženklų“, – pasakojo A.Sinkevičius.

Anot jo, nuo pat pirmųjų bendradarbiavimo su „Maximos“ tinklu metų abi įmones susiejo abipusis pasitikėjimas ir svarbiausias veiklos tikslas – patenkinti vartotojų poreikius.

Kadangi jų poreikiai – įvairūs, gamintojai į butelius ėmė pilstyti įvairiais skoniais pagardintą mineralinį vandenį. Netrukus prekės ženklo „Rasa“ etiketės atsirado ant pradėtų gaminti vaisvandenių, įvairių rūšių limonado, skirto visai šeimai.

„Įmonė užaugo kartu su „Maxima“, kartu plėtė verslą ir kartu gali džiaugtis pasiektais rezultatais“, – užsiminė A.Sinkevičius.

Apdalindavo prizais

„Druskininkų Rasa“ – viena tų įmonių, kurios, didindamos pardavimą, pasiūlydavo pirkėjams įvairių žaidimų, o kartu – ir prizų.

„Yra buvę istorijų, kai žmonės kaupdavo, rinkdavo „Rasos“ butelius – aklinai užversdavo jais balkonus, sandėliukus, nes laukdavo įmonės skelbiamos naujos akcijos. Atsiųsdavo net nuotraukų, kaip visa tai atrodo.

Mat „Druskininkų Rasa“ organizuodavo labai daug akcijų, per kurias išdalindavo gausybę prizų. Žaidėjams esame padovanoję šimtus buitinės technikos prietaisų, paspirtukų, begalę pakvietimų į Druskininkų vandens parką „AQUA“, kino teatrų sales. Net žemės sklypą pajūryje esame padovanoję. Juk dovanoti – nenusakomas malonumas.

Vis dėlto laikai pasikeitė, pasikeitė ir požiūris į tvarumą. Šiuo metu visi „Rasos“ gėrimų buteliai yra perdirbami ir iš naujo naudojami gamyboje“, – kalbėjo A.Sinkevičius.

Pasak jo, pastaruoju metu „Druskininkų Rasa“ apskritai daug dėmesio skiria procesams skaitmenizuoti bei gavybai efektyvinti. Įmonė įsigijo naują įrangą, kuri smarkiai padidino darbo našumą.

Didelis dėmesys yra skiriamas ir tvarumui – investuojama į atsinaujinančią energiją, kuriamos tokių formų buteliai, kuriems sunaudojama mažiau plastiko.

Gurkšnoja ir sportininkai

Atrodytų, kad mineralinis vanduo yra gamtos kūrinys, ką iš jo dar įmanoma pagaminti. Bet naujienų netrūksta, o jos įterpia ir į „Maximos“ parduotuvių lentynas. Ar tai daroma stebint vartojimo tendencijas?

„Taip, vartojimo tendencijos labai keičiasi, – patikino įmonės vadovas. – Jei prieš dešimtį metų lietuviai mėgo sūresnį mineralinį vandenį, tai šiuo metu dauguma jų renkasi lengvesnį.

Taip pat populiaresni tapo mažesnės talpos buteliai.

Kita vertus, vanduo iš esmės juk nėra gaminamas. Jis išgaunamas iš požeminių šaltinių, kurių „Druskininkų Rasa“ turi net tris.

Šviežumėlio vandenvietė yra įsikūrusi miškingoje teritorijoje, atokiau miesto. Būtent joje yra lengvo, nesūraus mineralinio vandens telkiniai. Kadangi šiame vandenyje yra subalansuotas mineralinių medžiagų kiekis, jis tinka ir sportuojantiems žmonėms, ir kūdikiams, ir kasdieniam vartojimui.“

Pasak A.Sinkevičiaus, vienas svarbiausių įmonės uždavinių, kurie sutampa ir su „Maximos“ nuostatomis – tai sveikų įpročių formavimas ir sveikos gyvensenos skatinimas.

„Mūsų įmonė yra nuolatinė įvairių sporto renginių dalyvė ir rėmėja. Vanduo ir sportas yra neatsiejama geros fizinės ir emocinės sveikatos dalis. „Rasa Druskininkai Run“ – tai vienas didžiausių ir populiariausių sporto renginių, vykstančių šiame kurorte, kurio tikslas sutampa su mūsiškiu – skatinti sveiką gyvenimo būdą,“ – paaiškino pašnekovas.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.