Grupė „KeyMono” pasirašė sutartį su JAV leidykla, albumą išleis Brazilijoje

Už Lietuvos ribų išpopuliarėti siekianti muzikos grupė „KeyMono” žengė dar vieną žingsnį į tikslą. Su lietuvių muzikantų grupe sutartį pasirašė amerikiečių leidykla EMC, platinanti savo leidinius pasaulinės bendrovės „Sony Music” tinklu.

Daugiau nuotraukų (1)

Ramūnas Zilnys ("Lietuvos rytas")

May 29, 2013, 6:00 AM, atnaujinta Mar 6, 2018, 3:54 AM

Pusė grupės „KeyMono”, kuri anksčiau vadinosi „BrassBastardz”, narių gyvena Londone, tarp jų ir dainininkė Daiva Starinskaitė. Grupės koncertų geografija irgi neapsiriboja Lietuva – šiais metais suplanuoti pasirodymai Anglijoje, Lenkijoje, Kroatijoje, Vengrijoje, Slovakijoje ir kitose šalyse.

Grupė jau ne kartą skynė laurus užsienyje. Pernai tarptautinėje interneto muzikos apdovanojimų ceremonijoje „Online Music Awards” šiam kolektyvui skirtas geriausios šokių muzikos grupės titulas.

Šių apdovanojimų nugalėtojus išrinko interneto auditorija, o pristatė Michaelo Jacksono brolis, muzikantas ir dainininkas Jermaine’as Jacksonas. Užpernai Londone grupė pelnė „The People’s Music Awards” apdovanojimą – jai skirtas geriausio šokių ir elektroninės muzikos kolektyvo prizas.

Muzikantai tikisi, kad svarbiu laipteliu į tarptautinę karjerą taps sutartis su JAV leidykla, kuri ketina pirmiausia „KeyMono” muziką populiarinti Brazilijoje.

„Būtent šioje Pietų Amerikos šalyje šiai leidyklai puikiai sekasi dirbti.

Pirmiausia į rinką bus išmestas skaitmeninis leidinys – pirmų dviejų grupės albumų dainų rinkinys, pavadintas tiesiog „KeyMono”.

Jei gerai seksis, ketinama išleisti ir užsienio rinkai skirtą kompaktinę bei vinilo plokšteles”, – „Lietuvos rytui” pasakojo „KeyMono” vadybininkas Ištvanas Tomašas.

Platinti savo dainas „iTunes” ir kitose skaitmeninėse įrašų parduotuvėse lietuviai gali ir be užsienio leidėjų pagalbos. Tačiau „Sony Music” pagalba, neabejoja muzikantai, padės greičiau išpopuliarinti grupę.

„Jie turi visai kitokius reklamos pajėgumus ir galimybę pasiekti reikalingus žmones. Kalbama ne tik apie muzikos įrašo leidybą. Bendrovė turi gerus ryšius su televizijos laidų, kino filmų kūrėjais.

Pavyzdžiui, „KeyMono” dainos jau pasiūlytos JAV TV kanalų imperijos „Fox” prodiuseriams. Jei bent viena jų pradės skambėti laidose, tai jau gali atverti daug durų”, – pasakojo I. Tomašas.

Grupė sudomino užsienio leidėjus, kai jos atstovai pernai apsilankė muzikos verslo mugėje „Midem” Prancūzijoje.

Albumus „Waiting” ir „Synthezatorium” išleidusi grupė dabar ruošia trečiąjį. Jį tikimasi iškart pristatyti ne tik Lietuvos auditorijai.

Išleis plokštelę

Su garsia įrašų bendrove – Didžiosios Britanijos „Decca Classics” – sutartį pasirašė dar vienas lietuvių muzikantas – 22 metų akordeonininkas Martynas Levickis.

Šią vasarą pasirodysiančiame „Lietuvos talentų” nugalėtojo albume bus galima išgirsti ir klasikinių kūrinių, ir originalių šiuolaikinės muzikos interpretacijų.

Didžiojoje Britanijoje lietuvis sulaukė dėmesio akordeonu sugrojęs Lady Gagos hitą „Telephone”.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.