Palangos taksistai per sezoną bando atsigriebti už visus metus

Mažomis pajamos besiskundžiantys Vilniaus taksistai verslumo turėtų pasimokyti iš palangiškių kolegų. Kurorto svečius savo teikiamų paslaugų įkainiais blogąja prasme stebinantys vežėjai supranta, kad šiltasis sezonas – vienintelė jų viltis pasipelnyti ir tiesiog užsidirbti. Už įsėdimą jie prašo vidutiniškai 3 Lt, už kilometrą nuvažiuoto kelio - 3-4,5 Lt. Daugoka? Bet norinčių važiuoti tikrai atsiras.

Daugiau nuotraukų (1)

Ana Savicka

Aug 2, 2012, 7:50 PM, atnaujinta Mar 17, 2018, 3:32 PM

Taksi paslaugos Palangoje vasarą teikiantys verslininkai trina rankomis – poilsiautojai mielai naudojasi jų paslaugomis, nors atstumai mieste įveikiami ir pėsčiomis. Dar daugiau triūsti tenka naktimis, o ypač savaitgaliais, kai poilsiautojai ieško saugesnio būdo grįžti į savo nuomojamus būstus.

Pabandykite penktadienio naktį pagauti taksi kad ir Vytauto gatvėje. Pro jūsų akis per kelias minutes pravažiuos ne vienas taksi automobilis, tačiau retas sustos pavėžėti. Daugelis lekia į iškvietimą arba jau yra su klientais.

Sezoniškumas šiame versle itin jaučiamas. Palanga traukos centru tampa tik apytikriai 3 mėnesiams per metus, tad ir likusį laiką iš vasaros uždarbio neretai gyvenantys palangiškiai

Tikimąsi, kad palangiškių apetitą pažabos Klaipėdos įmonės „Švyturio taksi“ vairuotojų siūlomi įkainiai – šios filialas liepos pradžioje buvo įregistruotas Palangoje. Įmonei išduota 10 leidimų taksi automobiliais vežti keleivius kurorto savivaldybės teritorijoje.

Minutė kelionės – 9 Lt

Mieste, kuriame kamščiai – retas reiškinys, norimą tikslą pasiekti užtenka penkių minučių. Kelionė, tarkim, iš autobusų stoties iki tolėliau nuo centro esančios Bangų gatvės trunka minutę dvi. Atstumas – maždaug 2 km, o kelionės kaina - vidutiniškai 9 Lt.

Pasiteiravę, kiek mums kainuotų kelionė iš autobusų stoties iki Palangos oro uosto, sužinojome, kad 25-30 Lt.

„Čia jau toliau“, - atsakė vienos taksi įmonės dispečeris. Nors turistinėse brošiūrose nurodoma, kad nuo centro iki oro uosto – 6-7 km, atsiliepęs vyriškis priskaičiavo net 10 km.

Net paskambinus ir to paties užklausus rusų kalba, kaina nesikeitė. Reiškia, pelnosi taksistai iš visų vienodai. Gatvėje dieną sustabdytas taksistas už pavėžėjimą iki oro uosto užprašė 40 Lt.

Per atostogas „brangu“ nebūna

Tai, kad Palangoje galioja savos taisyklės, patvirtino ir gatvėje užkalbintas taksistas. Jis nenorėjo pristatyti, tačiau nenuvijo šalin, užklaustas, kodėl taksi paslaugų įkainiai pajūryje yra didesni nei, tarkim, didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

„Čia žmonės atvažiuoja ilsėtis. Ir pinigų jie leidžia daugiau nei įprastai. O ką mes? Dirbame nuo ryto iki nakties. Savaitgaliais išvis pavalgyti nespėji“, - savo darbo sąlygas apibūdino Palangos vežėjas.

Darbo vyriškis turi tik vasaros metu, o per likusį laiką gaunamus užsakymus galėtų suskaičiuoti ant rankų pirštų. Tenka nebent įkaušusius jaunuolius tarp pajūrio miestelio vežioti.

„Vasara – mūsų vienintelė galimybė padoriai užsidirbti. Žmonės ilsisi, mes dirbame. Niekas nesiskundžia, kad maistas kavinėse kainuoja Dievas žino kiek. Visi valgo ir čepsi. O jau taksistų įkainiai jiems atrodo išpūsti. Nesąmonė“, - piktinasi palangiškis.

Dosnumu mūsiškiai, anot pašnekovo, nepasižymi. Arbatpinigių žodžio kišenėje neieškančiam taksistui negaili poilsiautojai iš Rusijos ir Baltarusijos: „Su jais lengviausia. Užleidi rusiškos muzikos, pakalbi apie tai, kas gero jų šalyje. Jie mėgsta būti lepinami dėmesiu. O ką man gaila? Kartą papildomai esu gavęs net 100 litų.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.