Projektą „Romeo ir Džiuljeta“ paliko Austėja, kovą dėl finalo tęs keturios naujos poros

Muzikinis projektas „Romeo ir Džiuljeta“ įgavo pagreitį. Liko visai nedaug iki didžiojo finalo, kuomet paaiškės, kurie du dalyviai verti pagrindinių vaidmenų.

Kadras iš muzikinio projekto „Romeo ir Džiuljeta“.<br>D.Umbraso nuotr.
Kadras iš muzikinio projekto „Romeo ir Džiuljeta“.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Monika Svėrytė

Nov 9, 2013, 7:00 PM, atnaujinta Feb 20, 2018, 11:54 AM

Paskutinis pasispardymas prieš finalines kovas. Taip šeštadienio laidą pavadino jos vedėjas Mindaugas Stasiulis. Ši „Romeo ir Džiuljeta“ buvo skirta kovai, veiksmui ir dinamikai, todėl pretendentams teko kaip reikiant pasistengti.

Jų numerius vertino kompetentinga komisija, kurią šįkart sudarė Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro solistė Sigutė Stonytė, prodiuseris Dominykas Kubilius, dainininkas Aleksandras Ivanauskas-Fara bei baleto šokėjas, choreografas Nerijus Juška.

Pirmasis į sceną žengė Marius Jampolskis. Savo energija scenoje jis pakerėjo kone visus komisijos narius. Lyriškai prasidėjęs numeris pasibaigė „Hari Krišna“ dainele, kuri nustebino ne vieną.

„Norėčiau paklausti, ką Marius rūkė prieš pasirodymą?“, – retoriškai klausė D.Kubilius. Tačiau patikino – numeris tikrai vertas aukščiausių įvertinimų. „Tu tiesiog praskaidrinai niūrių mūsų kasdienybę“, – sakė jis.

Pasak S.Stonytės, Marius – išskirtinio šarmo turinti asmenybė, todėl nesvarbu, ką jis dainuoja, jo charizma visuomet scenoje jaučiama. Sulaukęs gerų įvertinimų jis roko operoje užsitikrino vaistininko vaidmenį.

Antrieji scenoje pasirodė Bjelle ir Tadas. „Jūs vaidinate kartu, bet vertinti jus reikia atskirai. Tadai, manęs neįtikino tavo vaidmuo. Bjelle buvo už tave stipresnė“, – numerį komentavo N.Juška.

A.Ivanauskui-Farai taip pat itin patiko Bjelles numeris, todėl paantrindamas kitiems komisijos nariams jis ragino Tadą pasitempti.

„Tada gal nejaukiai jautėsi, nes reikia vaidinti įsimylėjusį, tačiau tai nėra lengva ir reikia perlipti per save. Šiaip ar taip, aš jus kartu matau“, – sakė D.Kubilius.

Su projektu „X Faktorius“ išgarsėjęs Martynas Kavaliauskas į „Romeo ir Džiuljetą“ žengė su nauju įvaizdžiu. Edmundo Kučinsko dainą jis perdainavo kitaip, ji suskambo taip, kaip niekas dar nebuvo girdėjęs. „Pirmą kartą išgirdau prasmigus šios dainos žodžius. Viskas skambėjo labai gerai“, – gyrė Martyną D.Kubilius. Komplimentų vaikinui negailėjo ir kiti komisijos nariai – jo numeris sužavėjo ir S.Stonytę, ir A.Ivanauską-Farą. „Gražus vyras, gražiai dainuoji, tačiau man pritrūko dramos. Atkreipk dėmesį į savo žingsnius, jie vienodi“, – atlikėjui palinkėjo N.Juška.

Vakaro žvaigždė tapo Vilija Matačiūnaitė. Ji scenoje parodė ne tik savo profesionalų balsą, bet ir puikų fizinį pasirengimą – žiūrovai galėjo išvysti nepriekaištingai atliktą špagatą. Komisijos nariai Vilija žavėjosi net atsistoję ir rašė aukščiausius įvertinimo balus.

A.Ivanauskas-Fara juokėsi, kad Vilijai nebegalima leisti laimėti vien todėl, kad ji visur nuolat užima aukščiausias pozicijas. Tačiau tokios kalbos, panašu, tik dar labiau įkvėpė talentingą atlikėją ir paragino ją dėl Džiuljetos vaidmens stengtis tik dar labiau.

Originalus Austėjos pasirodymas buvo įvertintas dviprasmiškai. Komisijos nariai liko nesupratę sprendimo mikrofoną paversti auksiniu krūmu, o dainininkės veide įžvelgė nepasitikėjimą savimi. „Žiūrovai nori matyti ne krūmą, o tave. Jie to nepamatė“, – sakė D.Kubilius. Ankstesnėse projekto laidose sublizgėjusi Austėja, šįkart vertinimo komisijos narius gerokai nuvylė – jie jai skyrė bene žemiausius vertinimo balus.

Dar vienas į Romeo vaidmenį pretenduojantis atlikėjas – Jonas. Dramatiškas įvaizdis, geras balsas ir puikūs artistiniai sugebėjimai. Rodos, ko daugiau reikia? Tačiau šis Jono numeris, priešingai, nei kiti – per daug nesužavėjo, jis atlikėjui skyrė vidutinius įvertinimo balus. Rocky Balboa virtęs ir banką apiplėšęs balsingasis Ilja taip pat sulaukė prieštaringų vertinimų. Vieniems kliuvo ne itin kruopščiai išmokti šokių judesiai, kitiems – vienoje vietoje sušlubavęs vokalas. Tačiau nepaisant duotų pastabų, komisijos nariai gyrė jaunąjį atlikėją ir prognozavo jam aukštas pozicijas žengiant į finalą.

Viena iš projekto lyderių Liepa Mondeikaitė šįkart komisijos nesužavėjo. „Anksčiau buvo stipriau, Liepa. Dabar – mažiukas žingsnelis atgal. Tačiau man patiko“, – sakė A.Ivanauskas-Fara. Jam paantrino ir S.Stonytė, ji davė atlikėjai vokalo pamokų patarimų. N.Juškai Liepo pasirodyme ypač pritrūko judesio ir choreografinių elementų. „Jei vertinčiau grožį, rašyčiau aukštesnį balą, tačiau judesys roko operoje taip pat svarbus“, – sakė jis. D.Kubilius taip pat paragino Liepą nesustingti ir scenoje daugiau judėti.

Dainininkė Silvija sulaukė pastabų, kad nuostabų jos balsą prislopina ne patys geriausi artistiniai sugebėjimai. „Pasirodymas manęs neįtikino, tačiau jei užsimerkčiau ir tik klausyčiau – nuostabu“, – sakė N.Juška. Jam paantrino ir S.Stonytė sakydama, kad Silvijos balsas iš tikrųjų vertas dėmesio, tačiau kūnas – lyg uždarytas narvelyje. „Labai išraiškingas dainavimas. Tokio balso reikia tikrai paieškoti“, – sakė A.Ivanauskas-Fara.

Mažiausiai komisijos balų surinko Austėja (20 balų), Bjelle (30 balų), Liepa (30 balų). Žiūrovų sprendimu projektą teko palikti Austėjai – ji sulaukė mažiausiai palaikymo.

Laidoje buvo paskelbtos dar keturios poros. Jais tapo Vilija ir Jonas, Ilja ir Silvija, Bjelle ir Tadas bei Liepa ir Martynas. Jie drauge dainuos iki pat finalo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.