Kokybė grupės „Hatora“ merginoms yra viskas. Ne tik šokių aikštelėje, bet ir filmuojant klipą šokėjoms svarbu viską išdirbti preciziškai: „Esame perfekcionistės. Tiek šokant, tiek ir apskritai gyvenime, – teigia M. Ruginytė-Šimkuvienė. – Šiam vaizdo klipui įdėjome visą širdį, todėl jam filmuoti ir vėl pasirinkome Italiją, kuri mums pasirodė tinkama savo reljefu bei oru.“
Nepastebėti gausybės „Mersedes-Benz“ naujutėlaičių automobilių tiesiog neįmanoma: „Kai svarstėme vaizdo klipo koncepciją ir kur turi būti atliktas šokis, nusprendėme, kad tam tinkamiausia vieta – angaras, kuriame būtų aplink mus sustatyti nauji automobiliai, – teigė šokių grupės lyderė. – Taip norėjome perteikti jausmą, kad dažnai rodome savo aksominį, neva tobulą išorinį įvaizdį, tačiau viduje žinome, kaip yra iš tiesų.“
Šokių grupės „Hatora“ atstovės Mildos Ruginytės-Šimkuvienės teigimu, vaizdo klipu buvo norima paironizuoti socialiniuose tinkluose egzistuojančias „tobulumo“ normas: „Kiekvieną dieną socialiniai tinklai ir visa žiniasklaida tviska nugludintomis nuotraukomis, prabanga ir, svarbiausia, dirbtiniu idealumu. Žinome, kad ir pačios esame į tai įsitraukusios, todėl nusprendėme visą tai perteikti per šokį ir vaizdus, – pasakoja šokėja. – Taigi šiame vaizdo klipe vaizduojama tiek prabanga, tiek ir kasdienis paprastumas.“
„Mes dažnai norime atrodyti tobulos, tačiau, kaip bebūtų gaila, ne visada mums pavyksta tokiomis būti“, – juokiasi šokėja. M. Ruginytės-Šimkuvienės teigimu, šis vaizdo klipas parodo, kad dauguma moterų yra paprastos ir buitiškos asmenybės. „Esame mamos, draugės, turinčios savo rutiną moterys. Tvarkome namus, einame į turgų ar parduotuvę, rūpinamės vaikais – esame paprasti žmonės, nors kartais ir norėtume visuomenei save pateikti visai kitaip“, – apie vaizdo klipo prasmę pasakoja šokių grupės „Hatora“ lyderė.