Kaip savo kūno formas išlaiko žurnalų viršeliuose matomos žvaigždės?

Dailus kūnas – tik genų dovana? Ko gero nei viena Holivudo garsenybė tuo nebūtų garantuota šimtu procentų. Jų kasdienybėje – ir dietos, ir sportas. Tad kaip savo formas išlaiko žurnalų viršeliuose matomos žvaigždės?

Kaip savo formas išlaiko žurnalų viršeliuose matomos žvaigždės?
Kaip savo formas išlaiko žurnalų viršeliuose matomos žvaigždės?
 Bar Refaeli.
 Bar Refaeli.
 Heidi Klum.
 Heidi Klum.
 Cindy Crawford.
 Cindy Crawford.
 Gwyneth Paltrow.
 Gwyneth Paltrow.
 Gisele Bundchen.
 Gisele Bundchen.
 Cameron Diaz.
 Cameron Diaz.
 Reese Witherspoon.
 Reese Witherspoon.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Nov 27, 2022, 10:56 AM

Holivudo žvaigždei Reese Witherspoon (46 m.) nepriimtini ekstremalūs svorio metimo būdai. Ji maitinasi sveikai ir dažnai pati gamina. Į savo šeimos valgiaraštį įtraukia daug daržovių, naudingų aliejų ir baltymų, nes tai suteikia stiprybės kūnui ir psichinei sveikatai.

Vokietijos kino, televizijos aktorė Veronica Ferres (57 m.) laikosi badavimo dietos. Specialistų požiūriu, kai organizmas kartkartėmis negauna maisto – tai vienas veiksmingiausių pilkųjų ląstelių senėjimo procesą stabdančių priemonių.

Iš Graikijos kilusi vokiečių televizijos laidų vedėja Anastasia Zampounidis (53 m.) daugiau nei dvylika metų nebevartoja cukraus. Įžymybė teigia, jog nuo to laiko jaučiasi energinga ir geros fizinės formos. Apie šią savo patirtį parašė daug knygų.

Holivudo žvaigždė Cameron Diaz (50 m.) laikosi požiūrio: „Tai, ką valgome, turi įtakos ar ilgai gyvensime ir kaip jausimės kasdien“. Jau daugelį metų dukrelę auginanti mama laikosi Viduržemio jūros regiono su daug daržovių ir sveikų riebalų mitybos.

Cameron su rašytoja Sandra Bark išleistoje knygoje „Kūno kalba: alkio įstatymas, stiprybės mokslas bei kiti būdai mylėti savo kūną“ („The Body Book: The Law of Hunger, the Science of Strengh, and Other Ways to Love Your Amazing Body“) atskleidė ne tik savo kūno rengybos paslaptis, bet ir pažėrė patarimų mitybos klausimais.

Bet pirmiausia įžymioji aktorė siunčia žinią kaip svarbu išsaugoti ryšį su savo kūnu, nes tik tuomet suvokiami jo tikrieji poreikiai. Tai, C.Diaz įsitikinimu, kur kas svarbiau nei būti lieknai.

Brazilų topmodelis Gisele Bundchen (42 m.) ir jos sutuoktinis, amerikietiškojo futbolo žaidėjas Tomas Brady (45 m.) sąmoningos mitybos aistruoliai, vartojantys mažai pramoninio cukraus.

JAV atlikėja Miley Cyrus (29 m.) savo svorį ir dailias kūno linijas išlaiko pastaruoju metu itin populiaria paleo dieta, kuri teikia pirmenybę gryniems maisto produktams. Maistas gaminamas šviežiai, verdamas vandenyje ar garuose, kepamas orkaitėje.

Amerikiečių aktorės, „Oskaro“ laimėtojos Gwyneth Paltrow (49 m.) milijoninis verslas gimė virtuvėje. Ji iš pradžių savo draugams elektroniniu paštu pradėjo siuntinėti kulinarinius receptus. Šiuos vėliau ėmė skelbti virtualioje erdvėje.

Kulinariniai aktorės receptai virto internetine parduotuve „Goop“, kurioje su laiku atsirado kosmetikos, mados ir kitų linijų.

G.Paltrow vengia alkoholio arba angliavandenių. Tai, kaip atskleidė mokslinės studijos, taip pat padeda išvengti senatvinės silpnaprotystės.

Ne mažiau svarbus garsenybėms ir sportas.

Buvusi profesionali tenisininkė, serbė Ana Ivanovič (34 m.) žino, kad net namuose ant kilimėlio daromi pratimai gali būti naudingi raumenims. Vokietijos futbolininko Bastiano Schweinsteigerio (38 m.) sutuoktinė kartais naudojasi svarmenimis ar svoriais. Jėgos treniruotės pratimus A.Ivanovič demonstruoja savo „Instagram“ paskyroje.

Iš vienos populiariausių devintojo ir dešimtojo dešimtmečių supermodelio Cindy Crawford išvaizdos nesimato, kad jai 56-eri. Nepakitusios kūno linijos – drausmingų įžymiosios amerikietės treniruočių rezultatas.

Dar 1992-aisiais pasirodė jos vaizdo įrašas: „Cindy Crawford: formuokite savo kūną treniruote“ („Cindy Crawford: Shape Your Body Workout“). Ir po 30-ies metų garsaus modelio kūnas neprarado savo puikių formų.

Norinčios ir po 40-ojo gimtadienio turėti tokią figūrą kaip Vokietijos supermodelio Heidi Klum (49 m.), privalo nuolat treniruoti savo raumenis. Ir tai keturių vaikų mama daro nuolat. Apie tai byloja į H.Klum paskyrą įkeltas įrašas kūno rengybos studijoje, kur ji atlieka specialius sėdmenų ir kojų raumenų pratimus.

„Formulės 1“ lenktynių bolidų pilotai privalo būti itin puikios fizinės formos! Legendinio vokiečių lenktynininko Michaelio Schumacherio (53 m.) sūnus Mickas Schumacheris (23 m.) ugdo jėgą kilnodamas svarmenis ar atlikdamas pratimus su savo kūno svoriu.

Viena sėkmingiausių tarptautiniu mastu Izraelio modelių Bar Refaeli (37 m.) mankštinasi ne tik su kamuoliu. Gražuolė atlieka TRX pratimus, kai rankoms, kojoms arba abiems naudojama virvių sistema.

Orlando Bloomą (45 m.), gerai pažįstamą kaip elfų princo atlikėją trilogijoje „Žiedų valdovas“ jau nuo ankstyvo ryto lieja prakaitą kūno rengybos studijoje. Gerą fizinę sveikatą britui padeda išsaugoti asmeninis treneris.

Garsusis Vokietijos televizijos laidų vedėjas Kai Pflaume (55 m.) gali padaryti dešimt prisitraukimų – viršutinės kūno dalies jėgos pratimų. Bet jis neslepia, kad tai pavyko tik po bendrų treniruočių su asmeniniu treneriu.

Amerikiečių atlikėja Beyonce (41 m.) scenoje turi demonstruoti ne tik nepriekaištingą figūrą, bet ir atlaikyti savo šou iki pabaigos. Dėl to dainininkė daug kartų per savaitę funkcinės treniruotės metu tobulina lankstumą, greitumą, koordinaciją ir ištvermę. Fizinę jėgą dar stiprina pratimais su svarmenimis.

Treniruojantys kūną su svarmenimis, įgyja jėgos ir neleidžia organizme kauptis riebalams. Dėl to sumažėja osteoporozės, diabeto ar širdies infarkto rizika.

Buvusi profesionali tenisininkė Ana Ivanovič turi figūrą, kuriai jos pavydi daugelis. Bet, naršantiems po serbės „Instagram“ paskyrą, greitai tampa aišku: treniruotas kūnas ir ilgos raumeningos kojos – nuolatinių treniruočių rezultatas.

Vokiečių futbolininko B.Schweinsteigerio sutuoktinė reguliariai lieja prakaitą kūno rengybos studijoje. Kartais ji daro jėgos pratimus su vieno kilogramo svarmenimis.

Buvusi teniso profesionalė žino, jog tai būtina, jei nori išsaugoti tvirtus, elastingus raumenis. Jėgos treniruotė naudinga ir visam kūnui.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.