Anapilin išėjusį Marių Vaupšą prisiminė bendražygiai: „Taip ir nebesusitikome“

Praėjusią savaitę šalį apskriejo liūdna žinia – antradienį mirė žinomas verslininkas, buvęs reklamos agentūros „Lukrecijos reklama“ vadovas Marius Vaupšas (1964 – 2020).

 Daiva Lialytė, Marius Vaupšas (1964 – 2020), Kristinas Taukačikas.<br> LR montažas.
 Daiva Lialytė, Marius Vaupšas (1964 – 2020), Kristinas Taukačikas.<br> LR montažas.
Kristinas Taukačikas.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
Kristinas Taukačikas.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
Marius Vaupšas (1964 – 2020).<br> LR archyvo nuotr.
Marius Vaupšas (1964 – 2020).<br> LR archyvo nuotr.
 Daiva Lialytė.<br> LR archyvo nuotr.
 Daiva Lialytė.<br> LR archyvo nuotr.
 Marius Vaupšas (1964 – 2020).<br>R.Vitkaus nuotr.
 Marius Vaupšas (1964 – 2020).<br>R.Vitkaus nuotr.
Marius Vaupšas (1964 – 2020).<br>R.Vitkaus nuotr.
Marius Vaupšas (1964 – 2020).<br>R.Vitkaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

2020-01-11 09:41

Naujiena apie netikėtą verslininko mirtį liūdna ne tik jo artimiesiems, bet ir bendražygiams bei draugams.

Naujienų portalui lrytas.lt susisiekus su keletu M.Vaupšo kolegų, visi vienbalsiai džiaugėsi turėję galimybę pažinti šį nuostabų žmogų.

Geru žodžiu buvusį kolegą ir draugą prisimena viešųjų ryšių specialistas Kristinas Taukačikas. Jiedu susipažino maždaug prieš dvidešimt metų.

„Mes susipažinome tada, kai jis buvo vienas iš reklamos rinkos pionierių. Jis buvo vienas iš tų nedaugelio žmonių, kur iš darbinių santykių bendravimas netrukus pereidavo į žmogiškus, asmeninius santykius. Ką Marius tikrai mokėjo, tai būti rūpestingu, su didele širdimi. Jam rūpėjo ne tik darbas, bet ir žmonės. 

Nors paskutiniais metais bendravome nedaug, tačiau jam nuolat rūpėjo miestų įvaizdžiai. Marius nuolat sirgdavo už jų kultūrą. Mūsų paskutinės temos, kuriomis bendravome buvo būtent apie miestus, jų įvaizdžius, kultūrą, reklamą, pateikimą ir galimybes ką nors sukurti įdomaus. Jis buvo ne tik žmogus, gyvenantis mieste, bet ir norintis jį tobulinti“, – prisiminimais dalijosi K.Taučikas.

Anapilin išėjusį verslininką pažinojo ir ryšių su visuomene specialistė Daiva Lialytė. Juodu susipažino prieš daugiau nei 25-erius metus, M.Vaupšui kuriant „Lukrecijos reklamą“. Jis D.Lialytei asocijuojasi, kaip industrinės reklamos kūrėjas ir veidas.

„Jis buvo labai aktyvus, įžvalgus, daug savo srityje žinantis žmogus. Tuomet reklama tik kūrėsi, ta pradžia buvo išties nelengva. Kūrėsi verslai, reklamos industrija, jam reikėjo daryti daug šviečiamųjų darbų, bendrauti su klientais, kad jie suprastų vertę, kam reikia komunikacijos ir reklamos.

Jis tikrai tą puikiai darė ir sudomino mane pasižiūrėti atidžiau į tą reklamos sritį ir pradėti joje darbuotis. Mes puikiai bendradarbiavome ir buvome pažįstami asmeniškai.

Man Marius atrodė visuomet išmintingas, apsiskaitęs, įžvalgus. Būdavo visuomet įdomu su juo papietauti, pasikalbėti“

Nors juodu su D.Lialyte pietaudavo nedažnai, tačiau susitikimai būdavo įsimintini.

„Mūsų susitikimai prie pietų stalo būdavo labai turiningi. Kalbėdavomės įvairiausiomis temomis – nuo komunikacijos iki kelionių.

Paskutinis mūsų susitikimas būtent toks ir buvo. Raginau Marių susitikti dažniau, tačiau taip niekada ir nebesusitikome“, – pasakojo moteris.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.