Internete sparčiai plintanti naujo LNDT sezono reklama kursto visuomenę: pasisakė ir M. Mikutavičius Situaciją pakomentavo teatro atstovai

Savaitgalį sostinės centre žmonių akį patraukė stenduose pasirodžiusi Lietuvos nacionalinio dramos teatro naujo sezono reklama, kuri ėmė sparčiai plisti socialiniuose tinkluose ir sulaukė prieštaringų vertinimų.

Oskaras Koršunovas, Laurynas Šeškus, Algis Kriščiūnas, Laisvė Radzevičienė ir Marijonas Mikutavičius.<br>Lrytas.lt koliažas.
Oskaras Koršunovas, Laurynas Šeškus, Algis Kriščiūnas, Laisvė Radzevičienė ir Marijonas Mikutavičius.<br>Lrytas.lt koliažas.
Algis Kriščiūnas.<br>Lrytas.lt archyvo nuotr.
Algis Kriščiūnas.<br>Lrytas.lt archyvo nuotr.
Laisvė Radzevičienė.<br>Lrytas.lt archyvo nuotr.
Laisvė Radzevičienė.<br>Lrytas.lt archyvo nuotr.
Oskaras Koršunovas.<br>Lrytas.lt archyvo nuotr.
Oskaras Koršunovas.<br>Lrytas.lt archyvo nuotr.
Laurynas Šeškus.<br>Lrytas.lt archyvo nuotr.
Laurynas Šeškus.<br>Lrytas.lt archyvo nuotr.
„Lietuvos nacionalinio dramos teatro“ reklama socialiniuose tinkluose.<br>Socialinio tinklo „Facebook“ nuotr.
„Lietuvos nacionalinio dramos teatro“ reklama socialiniuose tinkluose.<br>Socialinio tinklo „Facebook“ nuotr.
„Lietuvos nacionalinio dramos teatro“ reklama reklaminiuose lauko stenduose.<br>Socialinio tinklo „Facebook“ nuotr.
„Lietuvos nacionalinio dramos teatro“ reklama reklaminiuose lauko stenduose.<br>Socialinio tinklo „Facebook“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Aug 21, 2023, 2:08 PM, atnaujinta Aug 21, 2023, 6:20 PM

Lietuvos nacionalinis dramos teatras tokiu būdu norėjo pranešti apie artėjantį, naująjį 84 teatro sezoną. Plakato stende visų dėmesį patraukė reklamos pagrindinė žinutė: „Neik į teatrą“.

Dainininkas, žurnalistas, aktorius ir televizijos laidų vedėjas Marijonas Mikutavičius savo socialiniame tinkle „Facebook“ taip pat išreiškė nuomonę apie šią reklamą.

„Frazė „Neik į teatrą“ turi lygiai tokią pat įtaką žmogui kaip „Nerūkyk“ ir „Negerk“. Net jei neplanavo, dabar kažkas būtinai pabandys jau nuo dvylikos“, – rašė jis.

Televizijos laidų prodiuseris Laurynas Šeškus teigė, jog tokia reklama yra puiki ir tikrai pavyks sudominti žmones rudens teatrų reperatuarais.

„Ploju Nacionaliam Dramos teatrui. Per vieną nedidelę ir nebrangią kampaniją sukelti tokį ažiotažą ir taip sudominti pasidomėti rudens teatrų repertuarais pavyksta retai. Bravo“, – po įrašu rašė L.Šeškus.

Prieštaringa nuomone apie reklamą pasidalijo fotomenininkas, dailininkas bei muzikantas Algis Kriščiūnas ir pabrėžė, jog reklamos pagrindinė problema yra tai, kad joje kalbama už visus teatrus.

„Šita reklama padaryta už mokesčių mokėtojų pinigus. Ir ji nevisai tiksli: reikėtų rašyti „neik į Lietuvos nacionalinį dramos teatrą“, nes kiti teatrai gal visai nieko prieš, kad į juos eitų.

Gal kiti teatrai netgi džiaugtųsi, kad ateitų kuo daugiau žiūrovų ir nusipirktų bilietus, nes juk reikia kažkaip išsilaikyti, ne visi iš biudžeto maitinasi. Kiti teatrai turėtų šią naktį pasivaikščioti gatvėmis ir juodu markeriu ištaisyti klaidinantį kvietimą niekur neiti.

Ir tada būtų tik vienas tuščias teatras – tas Lietuvos nacionalinis – o kituose mes smagiai leistume vakarus. O dramtetrio darbuotojai sėdėtų tuščioje salėje ir dėkotų reklamos kūrybininkams, kad „va, kaip gerai skelbimas suveikė – niekas neatėjo“, – teigė jis.

Žurnalistei, TV prodiuserei, rašytojai Laisvei Radzevičienei teatro reklama pasirodė neįdomi ir net gi įžeidžianti.

„Laukiu rudens ir teatro sezono. Į teatrą eisiu, kad ir ką sakytų afišos mieste. Suprantu, kad tai tik pirmas žingsnis teatro komunikacijoj, sujudinęs vandenis, bet man jis atrodo pakartotas, neįdomus ir netgi įžeidžiantis tuos, kurie teatrui atiduoda savo gyvenimą. Ir dar galvoju, negi trys jauni vadovai tik tiek tesugebėjo?!“, – socialiniame tinkle „Facebook“ rašė L.Radzevičienė.

Režisierius, dramaturgas Oskaras Koršunovas taip pat sureagavo į šią reklamą bei įvardijo tai kaip cinišką nusikaltimą.

„EIK Į TEATRĄ! Lietuvos nacionalinis dramos teatras po visą miestą iškabino reklamą „neik į teatrą“. Manau, kad tai yra ciniškas nusikaltimas.

Suprasčiau, jeigu reklama skambėtų „neik į Lietuvos nacionalinį dramos teatrą“ – tada tas hipsteriškas juokelis, neva moderni, o ištikrųjų pasenusi reklama, gal ir pasiteisintų, nes šis teatras turi tokią dotaciją, kad eis pas juos žiūrovas ar neis, jiems pofig.

Tas naivus galvojimas, kad tokio pobūdžio reklama suveiks atvirkščiai, šiuo atveju yra tiesiog absurdiškas. Žmonės ir taip nebelinkę eiti į teatrą.

Reikia nors šiek tiek išmanyti žmogaus psichologiją ir pasąmonę – juk toks po visą miestą iškabintas lozungas koduoja. O kitus tiesiog atpalaiduoja nuo sunkių kultūrinių įsipareigojimų naštos.

Lietuvos teatrai turėtų į tai sureaguoti. Bent jau OKT šių metų reklaminis šūkis bus „EIK Į TEATRĄ“, – po įrašu teigė jis.

Naujienų portalui lrytas.lt susisiekus su Lietuvos nacionalinio dramos teatro atstovais jie teigė, jog tai tik sezono reklaminės kompanijos pradžia ir kiekviena premjera turės individualų vizualą bei žinutę.

„Tai yra tik sezono reklaminės kampanijos pradžia. Kviečiame laukti tęsinio, kuris – jau kitą savaitę. Kiekviena premjera turės individualų vizualą ir žinutę. Visa ši reklaminė kampanija sukurta siekiant pristatyti 84 sezono meninę programą.

Kitą savaitę bus spaudos konferencija apie sezoną, ten ir pateiksime visą informaciją“, – teigė teatro komunikacijos projektų vadovė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.