Aklieji ir mokymasis įprastinėje mokykloje

Apie pusė visų negalią turinčių vaikų mokosi specialiose mokyklose.

Nematantys vaikai gali mokytis ir įprastinėje mokykloje ir specialiojoje mokykloje.<br>123rf nuotr.
Nematantys vaikai gali mokytis ir įprastinėje mokykloje ir specialiojoje mokykloje.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aš galiu

Mar 29, 2016, 12:57 PM, atnaujinta May 31, 2017, 7:30 AM

Jie atskirti nuo savo bendraamžių, be to, dažnai mokosi tiesiog namie.

Nematantys vaikai gali mokytis ir įprastinėje mokykloje ir specialiojoje mokykloje.

Kur nematančiam vaikui geriau mokytis neaišku.

Neįgalių vaikų poreikiai dažnai yra labai skirtingi.

Todėl jiems reikia skirtingos pagalbos.

Galima nuspręsti, kurioje mokykloje vaikui mokytis.

Pasirinkti specialią arba įprastinę mokyklą.

Specialių aklųjų mokyklų mokymo kokybė abejonių nekelia.

Jas baigę žmonės studijuoja, siekia aukštojo išsilavinimo.

Nėra vieno atsakymo, kas nematančiam vaikui geriau.

Labai svarbu įvertinti, ar vaikas dar šiek tiek mato, ar visiškai nemato.

Ir kokią paramą jam gali suteikti valstybė, mokykla, šeima. Ne mažiau svarbu suprasti, kokią ateitį vaikas rinksis.

Mokysis profesijos ar sieks aukštojo išsilavinimo.

Įprastinėse mokyklose besimokantys vaikai susiduria su problemomis.

Nesuspėjama laiku išleisti vadovėlių aklųjų raštu.

Beveik kiekvieno dalyko yra po keletą vadovėlių.

Mokytojas pats gali pasirinkti, pagal kurį vadovėlį vaikai mokysis.

Visus vadovėlius išleisti aklųjų raštu yra per brangu.

Todėl klasė dažnai mokosi iš vieno vadovėlio, o aklas vaikas iš kito.

Įprastinėje mokykloje nematantis vaikas dažnai patiria šeimos rūpestį.

Mokytojų pagalbininkais neretai dirba neįgalių vaikų mamos.

Dažnai įprastinėje mokykloje vaikas nesinaudoja balta lazdele.

Nes jį visur palydi ir daugelį darbų už jį padaro suaugusieji.

Tai suprantama, tėvai nori padėti savo vaikui.

Tačiau būti savarankiškam vaikui vis tiek reikės išmokti.

Ugnė praėjusiais metais baigė aklųjų ir silpnaregių centrą.

Šiuo metu universitete ji studijuoja vokiečių kalbą.

Dar besimokydama ugdymo centre Ugnė baigė muzikos mokyklą.

Praėjusiais metais aklųjų bibliotekoje surengta jos rankdarbių paroda.

Ugnė mano, kad aklam vaikui reikia mokytis specialioje mokykloje.

Įprastinėje mokykloje mokiniai sunkiai gauna reikalingų priemonių.

Todėl tenka jas įsigyti patiems arba prašyti valstybės paramos.

Įprastinėje mokykloje neįgalus vaikas turi pagalbininką.

Todėl dar labiau išsiskiria iš bendraamžių.

Daugelis mokytojų nemoka tinkamai įvertinti neįgaliųjų sugebėjimų.

Todėl dažnai tokiems mokiniams iš viso siūlo nelaikyti egzaminų.

Tačiau negalima priekaištauti tokiems mokytojams.

Jie nėra specialiai mokomi, kaip dirbti su negalią turinčiais vaikais.

Aklųjų ir silpnaregių centre mokinius gerai paruošia egzaminams.

Ugnė baigė centrą gerais pažymiais, todėl įstojo į universitetą.

Tėvai niekada nesugalvos pamokyti vaiko buitinių dalykų.

Nes jie neturės tam laiko arba manys, kad neverta, nes vaikas vis tiek nemato.

Aklųjų centre mokiniai gauna daug savarankiško gyvenimo pamokų.

Vaida šiuo metu gyvena Klaipėdoje.

Ji baigė universitetą.

Vaida gyvena aktyvų gyvenimą.

Ji rašo darbą apie muzikos terapiją.

Taip pat mokosi masažuoti, dirba savanore, dainuoja.

Vaida mokėsi ir aklųjų centre Kaune, ir įprastinėje mokykloje.

Ji gali palyginti, kurioje mokykloje mokytis geriau ir patogiau.

Specialioje mokykloje vaikas gauna geresnę mokymo kokybę.

Įprastinėje mokykloje vaikas anksčiau susiduria su tikru gyvenimu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.