Nuotraukos, kuriose ugniagesiai meiliai glosto kačiukus, pozuoja su alpakomis, šuniukais, kualomis ir net mažais viščiukais iš tiesų nepalieka abejingų.
Australijos ugniagesių misija kilni – už kalendorius gautos lėšos skiriamos gyvūnų globos organizacijoms remti tiek Australijoje, tiek kitose pasaulio šalyse.
Pirmą kartą Australijos ugniagesių kalendorius išleistas 1993 metais ir buvo skirtas padėti surinkti lėšų vaikų ligoninės fondui, kuris teikia pagalbą nudegimus patyrusiems vaikams. Per 26-erius kalendoriaus leidimo metus, šios idėjos autoriams pavyko surinkti 2,8 milijono dolerių įvairiems labdaros projektams, rašo portalas dailymail.co.uk.
Tiesa, šiam projektui dėmesio netrūko ir anksčiau, mat 2017-aisiais išleistą kalendorių per įvairias žiniasklaidos priemones ir socialinius tinklus pamatė 2,7 mlrd. žmonių ir šis kalendorius pelnė „mieliausio kalendoriaus pasaulyje“ vardą.
Tai, kad Australijos ugniagesiai mėgaujasi populiarumu įrodo ir jų socialinio tinklo „Facebook“ paskyros sekėjų skaičius. Su kalendoriumi susijusias naujienas seka daugiau nei 201 tūkst. socialinių tinklų vartotojų.