A. Juknevičius nusivylė lengva Dakaro trasa: „Trūksta tikrosios bekelės – laimi spaudžiantys pedalą“

Dakaro legenda vadinamas Antanas Juknevičius dalyvauja 11-ajame dykumų maratone, bet šiemet Saudo Arabijoje jis pasigenda įvairesnių trasų.

 A.Juknevičius norėtų įdomesnių trasų.<br>Edgaro Buiko nuotr.
 A.Juknevičius norėtų įdomesnių trasų.<br>Edgaro Buiko nuotr.
 A.Juknevičius norėtų įdomesnių trasų.<br>Edgaro Buiko nuotr.
 A.Juknevičius norėtų įdomesnių trasų.<br>Edgaro Buiko nuotr.
 A.Juknevičius norėtų įdomesnių trasų.<br>Edgaro Buiko nuotr.
 A.Juknevičius norėtų įdomesnių trasų.<br>Edgaro Buiko nuotr.
 A.Juknevičius norėtų įdomesnių trasų.<br>Edgaro Buiko nuotr.
 A.Juknevičius norėtų įdomesnių trasų.<br>Edgaro Buiko nuotr.
2020 m. Dakaro ralio schema.
2020 m. Dakaro ralio schema.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Jan 11, 2020, 4:27 PM, atnaujinta Jan 11, 2020, 4:35 PM

Įpusėjus lenktynėmis A.Juknevičius ir šturmanas Darius Vaičiulis buvo 21-i, nors po pirmojo etapo buvo atsidūrę 44-ojoje vietoje, bet pamažu kyla.

Tačiau aplenkti aukščiau esančių varžovų trasoje lietuviai trasoje jau nesitiki, nes jų automobilis nėra galingas, o trasa palanki greičio mėgėjams.

„Svarbiausia penktadienį atvažiuoti protingai, o tada jau dėliosimės strategiją antrai Dakaro pusei“,- prieš teigė „Kreda“ komandai atstovaujantis ekipažas po 4-ojo etapo.

Paklaustas apie strategiją likusiam Dakarui, smėlynų ekspertas sutiko pasidalinti savo planais ir įspūdžiais.

– Kaip vertinate pirmuosius šių metų greičio ruožus?

– Vertinu silpnai, nes manau, kad Dakaras po kol kas yra per lengvas. Trūksta tikrosios bekelės, to dakariško išgyvenimo. Tą galima pasakyti pagal iškritusių dalyvių skaičių, po kol kas jų tik keletas.

Vieną dieną greičio ruože buvo tikrai per daug akmenų, bet šiose lenktynėse kartais taip būna, kad organizatoriai įdeda kažko per daug. Norėtųsi trasos, kurioje būtų paviršių mišinys. Šiais metais greičio ruožai labai greiti ir monotoniški, tad laimi tie, kieno automobiliai greičiausiai važiuoja.

– Ko tikėtis antrojoje pusėje?

– Antroje Dakaro pusėje organizatoriai dalyviams žada daugiau didelių kopų, todėl tikiuosi, kad greičio ruožai bus sunkesni ir bus galima pajausti tikrąjį šių varžybų skonį.

Nepamirškime, kad mūsų dar laukia ir maratoninis greičio ruožas, įdomu, ką organizatoriai bus jam paruošę.

– Kokios strategijos laikysitės?

– Šiuo metu esame 21-oje pozicijoje su pačiu seniausiu automobiliu.

Jei Dakaro esmė ir toliau bus laikyti iki pat galo įmintą greičio pedalą, su mūsų technika aukščiau esantį varžovą aplenkti bus labai sudėtinga.

Jei bus ir sunkesnių greičio ruožų, mes galėsime pasinaudoti patirtimi ir pademonstruoti ką galime.

– Kaip leidžiate laisvą dieną?

– Šią dieną visada stengiamės panaudoti poilsiui, nors ir nuovargio dar nelabai jaučiame. Per pusryčius susėdę darėme planelį. Jis pats tikrai turės darbo su kelio knyga, o aš ketinu dieną panaudoti bendravimui su kitomis komandomis.

Turiu keletą susitikimų su komandų vadovais ir kitais lenktynininkais. Po kol kas šiais metais tam buvo labai mažai laiko, todėl mėginsiu atsigriebti.

Mechanikams tai tikrai pati intensyviausia diena, nors automobilis niekur labai nenukentėjo, tačiau yra daug einamųjų darbų.

– Kokie pagrindiniai Dakaro skirtumai lyginant su Pietų Amerika?

– Pietų Amerikoje buvo galima rasti žymiai daugiau dangos įvairovės: aukštesnių kalnų, išdžiūvusių upių vagų.

Saudo Arabijoje iki šiol pamatėme akmenis ir smėlį, todėl tikrai tikiuosi, kad organizatoriai paskutinėms dienoms paruošė mums ką nors įdomesnio.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.