Joks kitas automobilių gamintojas nesiūlo tokio plataus efektyvių dyzelinių versijų pasirinkimo kompaktinės klasės segmente.
Penkerių durų „Astra BiTurbo CDTI“ pasiekia 226 km/val maksimalų greitį, todėl ji yra pati greičiausia visų laikų dyzelinė „Astra“.
„BiTurbo“ versija ne tik galinga ir maloni vairuoti, bet ir efektyvi.
Su degalus padedančia taupyti įranga „Start/Stop”, kuri į visus „Astra BiTurbo” modelius montuojama standartiškai, GTC versija sunaudoja tik 4,9 litro dyzelino.
Moderni, nuoseklaus darbo „BiTurbo“ technologija, kuri 2012 metų pradžioje debiutavo „Opel“ flagmane „Insignia“, dabar bus galima ir „Astra“ modelių gretose su 195 AG agregatu bei dviguba variklio aušinimo sistema.
Naujas efektyvias ir galingas dyzelines „Astra” versijas bus galima užsisakyti jau šį rudenį, o prekybos salonuose pasirodys metų pabaigoje.