„Toyota“ išsaugojo vertingiausio prekės ženklo statusą

Neseniai „Interbrand“ paskelbtoje 2012 m. geriausių pasaulinių prekės ženklų ataskaitoje („Best Global Brands“) „Toyota“ dar kartą pelnė vertingiausio pasaulyje automobilių prekės ženklo titulą.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2012-10-06 12:28, atnaujinta 2018-03-16 07:48

Remiantis šių metų „Interbrand“ ataskaitos duomenimis, „Toyota“ prekės ženklo vertė išaugo 9 proc., o bendrajame visas pramonės šakas apimančiame reitinge „Toyota“ užėmė 10-ąją vietą.

Pasak „Interbrand“ agentūros, „Toyota“ sėkmę daugiausia lemia neblėstantis klientų lojalumas, įspūdingas ekologiškų produktų, tokių kaip „Toyota Prius“, asortimentas ir stiprėjantis įvaizdžio patrauklumas tarp jaunų pirkėjų.

Šių metų birželio mėn. „Toyota“ antrus metus iš eilės taip pat pripažinta geriausiu pasauliniu ekologišku prekės ženklu. „Interbrand“ pabrėžė nuolatinį „Toyota“ siekį rūpintis aplinkosauga. Tai pagrindinis bendrovės valdymo prioritetas, kuris yra svarbiausias jos sėkmingą veiklą lemiantis veiksnys.

Rengdama geriausių pasaulinių prekės ženklų ataskaitą, „Interbrand“ agentūra atsižvelgia į skiriamas investicijas reklamai ir į prekės ženklo valdymą kaip dalį įmonės turto. „Interbrand“ vertinimo metodologija apima daugybę įvairių prekės ženklo ir įmonės sąsajų bei prekės ženklo sukuriamos vertės aspektų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.