Sportišką miesto visureigį BMW ketina išleisti su trim itin galingais varikliais – 4,4 litro 450 AG V8 benzininiu varikliu bei 3 litrų I6 dyzeliniu varikliu. Jo versija su viena turbina turi 258 AG, o su trimis turbinomis – net 381 AG.
Bet gamintojui to pasirodė negana. Frankfurto automobilių parodoje BMW ruošiasi pristatyti hibridinį keturiais ratais varomą X5. „BMW Concept X5 eDrive“ modelyje suderinta keturių varomų ratų važiuoklė „xDrive“ ir papildomai įkraunama hibridinė sistema.
Gamintojas šį modelį vadina koncepciniu, tačiau nekyla abejonių, kad beveik nepasikeitęs jis pasieks atstovų salonus. Hibridinis X5 vien tik elektra gali važiuoti iki 120 km/val. greičiu arba nejungiant benzininio variklio nuvažiuoti 30 kilometrų.
Elektrinis variklis – net 95 AG, jis naudoja energiją iš aukštos įtampos ličio jonų akumuliatoriaus. Automobilį bus galima įkrauti iš paprasto elektros lizdo. Akumuliatorius bus paslėptas po bagažinės grindimis, specialioje, smūgiams atsparioje kapsulėje.
Tiek visiškai pakanka kasdienėms kelionėms į darbą ir atgal, taigi mašiną bus galima naudoti kaip elektromobilį, o važiuojant toliau arba prisireikus daugiau galios įsijungs keturių cilindrų benzininis variklis su dviguba turbina.
Vidutiniškai 100 km modelis su hibridine sistema turėtų vartoti tik 3,8 litrus benzino. Bet šis hibridas nebus vangus ar nuobodus. BMW automobilį papuošė išskirtiniais 21 colio skersmens lengvo lydinio ratlankiais, o 100 km greitį automobilis galės pasiekti greičiau, nei per 7 sekundes.