10 įspūdingiausių 2013-aisiais pasirodžiusių koncepcinių modelių

Automobilių parodose dėmesį prikausto ne tik nauji modeliai, netrukus pasirodysiantys gatvėse, bet ir fantastiškos koncepcijos, kurios nežinia ar kada virs tikrais, važiuojančiais automobiliais.

"Lamborghini Egoista".<br>Gamintojo nuotr.
"Lamborghini Egoista".<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Ilona Staškutė

Dec 26, 2013, 9:00 AM, atnaujinta Feb 19, 2018, 4:56 PM

Dažnai gamintojai koncepciniais modeliais vadina automobilius, kurie tik su mažais pakeitimas iškeliauja į pardavėjų salonus. Tokių čia neminėsime. Įspūdingiausiųjų dešimtuke – drąsiausios automobilių gamintojų fantazijos, kurias daugelis mielai priglaustume savo kieme.

„Aston Martin CC100 Speedster“. Dizaineriai - Milesas Nurnbergeris ir Samas Holgate. Klasikinio sportiško stiliaus automobilis buvo pirmą kartą pademonstruotas ten, kur tokiam automobiliui ir priklauso – Niurburgringo trasoje per „ADAC Zurich“ 24 valandų lenktynes.

Priešingai nei daugelis koncepcinių modelių, „CC100 Speedster“ iš tikrųjų galėjo važiuoti. Niurburgringo trasą juo apsuko „Aston Martin“ vadovas Ulrichas Bezas, o jį lydėjo 1959-ųjų DBR1 vairavęs legendinis lenktynininkas Stirlingas Mossas.

Išskirtinį 5,9 litro V12 formos varikliu be turbinos varomą modelį su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže britiškų automobilių gamintojas „Aston Martin“ sukūrė savo 100 metų jubiliejaus proga.

„Lamborghini Egoista“. Dizaineris – Walteris da Silva. Su šiuo modeliu palyginus net ekstravagantiškasis „Veneno“ atrodo visai paprastas. „Egoista“ turi vos vieną sėdimą vietą ir vienerias duris. Norint į automobilį įlipti ir išlipti, reikia išimti vairą.

Į naikintuvą panašus automobilis varomas 5,2 litro V10 formos 600 AG varikliu.

Gegužės 12 dieną „Lamborghini“ gimtajame mieste, Sant Agatoje, pristatytas „egoistas“ pažymėjo sportinių automobilių gamintojo 50 gimtadienį. Įdomu tai, kad ant „Gallardo“ bazės bus pagamintas ir vienas važiuojantis šio modelio egzempliorius.

„Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo“. Dizaineris – AMG studija. Specialiai kompiuteriniam žaidimui „Gran Turismo 6" sukurtas modelis buvo pristatytas lapkričio 11 dieną Kalifornijoje, „Mercedes-Benz“ tyrimų centre, o visuomenei parodytas Los Andželo automobilių parodoje.

Modelio išvaizda primena legendinį 1952-ųjų 300SL, bet siauri LED žibintai ir didžiuliai ratlankiai, ant kurių telpa tik itin žemos padangos išduoda, kad tai šiuolaikinis modelis. Tačiau vargu, ar 577 AG V8 formos motoru varomas „Vision Gran Turismo“ kada nors išvažiuos į gatves.

„Audi Nanuk“. Dizaineris - „Italdesign Giugiaro“ studija. Ekstravagantiškos išvaizdos modelis, pristatytas Frankfurto automobilių parodoje, buvo netikėta staigmena.

Kaip R8 ir Q7 meilės vaisius atrodantis modelis varomas 5 litrų V10 formos, apie 540 AG dyzeliniu varikliu ir „Audi“ užsimena, kad jis iš tiesų gali pasirodyti prekyboje.

„Audi Sport Quattro Concept“. Dizaineris - Wolfgangas Eggeris. Šis modelis - „Audi“ duoklė vienam iš garsiausių sportiškų automobilių, originaliajai „Quattro Coupe“, gamintai devintajame dešimtmetyje.

Tačiau Frankfurto automobilių parodoje pristatytas automobilis nedaug kuo panašus į pirmtaką ne tik išore, bet ir vidumi. Jis varomas 700 AG hibridine sistema - 4 litrų 552 AG V8 varikliu su dviem turbinomis 148 AG elektros motoru. Deja, penkių cilindrų gausmo nebeišgirsime.

„Nissan BladeGlider“. Dizaineris – Benas Bowlby. Tokijo automobilių parodoje pristatytas trikampio formos trivietis elektromobilis atrodo itin neįprastai, tačiau gamintojas patvirtino išties besiruošiantis gaminti tokį automobilį.

Kol kas nežinoma beveik nieko apie jo techninius duomenis, tačiau labiausiai stebina planuojamas svorio pasiskirstymas santykiu 30/70.

„Opel Monza”. Dizaineris – Edas Welburnas. Futuristinis įkraunamas hibridas pademonstruotas Frankfurto automobilių parodoje. Jam kūrėjai parinko netikėtą jėgainę – elektros variklį suderino su 1 litro gamtinėmis dujomis varomu varikliu.

„Opel“ svarsto iš tiesų sukurti panašų serijinį automobilį, tačiau jame greičiausiai nebus nei į viršų pakylančių durų, nei įspūdingo prietaisų skydelio.

„Icona Vulcano“. Dizaineris – Samuelis Chuffartas. Naujas automobilių gamintojas žengė į automobilių pramonę tvirtu žingsniu. Skulptūriškos išvaizdos superautomobilis varomas net 950 AG hibridine sistema.

„Subaru Legacy Concept“. Dizaineris – Tatsuhito Itano. Los Andželo ir Tokijo automobilių parodose pristatytas „Legacy“ pernelyg netikroviškas, kad galėtų kada nors išvažiuoti į gatves. Tačiau gana konservatyvų dizainą mėgstančiam gamintojui tai gana reikšmingas šuolis.

Fantastiško grožio automobilis pažymi 25-tąjį „Legacy“ gimtadienį ir belieka tikėtis, kad 2015 metais pasirodysianti serijinė versija paveldės nors dalį koncepcijos linijų.

„Smart Fourjoy“. Dizaineris – Gordonas Wageneris. Frankfurto automobilių parodoje pristatytas beduris ir bestogis automobilis būtų labai nepraktiškas, tačiau idėja smagi.

75 AG elektros motoru varomas automobilis kiekviena savo detale nori paneigti nusistovėjusias automobilių gamybos normas. Ypač patraukliai atrodo plonos, lengvo dizaino sėdynės ir speciali vieta stoge dviems ilgoms riedlentėms.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.