Esą šiandien naujausios ir moderniausios transporto priemonės turi didesnės ridos funkciją, todėl nelikus skatinimo elektromobilizacija Lietuvoje apskritai sustos, antradienį rašo „Lietuvos žinios“.
Lengvatos dabar taikomos tik toms transporto priemonėms, kuriose nėra vidaus degimo variklių.
Lietuvoje žinomiausios iš tokių mašinų yra „Nissan Leaf“, „Mitsubishi i-MiEV“, „Tesla Model S“.
Jei elektrinis variklis veikia kartu su benzininiu ar dyzeliniu, tai pagal Lietuvos teisės aktus jau – hibridinis automobilis, jo šeimininkas negali tikėtis lengvatų.
Nesvarbu, kad ratams galią perduoda tik elektros motoras ir benzininis generatorius įsijungia tik jei visa baterijose sukaupta elektros energija išnaudojama.
Tokie elektromobiliai yra „Opel Ampera“, „Chevrolet Volt“, dalis BMW i3.
Trijų didžiausių Lietuvos miestų – Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos – savivaldybių sprendimu elektromobilių vairuotojai nemoka už stovėjimą aikštelėse, o kai kuriose įkrovimo stotelėse baterijas galima įkrauti nemokamai.
Elektromobiliams Lietuvoje leidžiama važiuoti viešojo transporto juostomis, pažymėtomis elektromobilio ženklu. Tačiau vairuotojai, kurie mano nusipirkę didesnės ridos elektromobilius, tikina nesulaukiantys netgi tokių lengvatų.
Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.