„YouTube“ archyvuose patalpinto vaizdo klipo aprašyme jis dėsto, kaip 2013 metais už 60 tūkst. Australijos dolerių (40 tūkst. eurų) įsigijo naujutėlį „Grand Cherokee“.
Australas dėsto, kad nuo tada turėjo daugybę problemų, taip pat visureigis ne kartą buvo vežamas techninės pagalbos sunkvežimių.
Juokingame vaizdo klipe matyti daug citrinų – anglakalbėse šalyse citrinomis („lemons“) vadinamos brokuotos prekės.
Taip pat jis sako, kad „Fiat Chrysler“ atstovai nesutinka kompensuoti patirtų nuostolių ir tiesios liepia jam eiti šalin.
Australijoje nėra įstatymų, kurie įpareigotų gamintojus pakeisti nekokybiškai pagamintus automobilius, arba grąžinti klientams pinigus, todėl T.Sethi neliko nieko kito, kaip tik nufilmuoti repo klipą.
Sunku pasakyti, kiek pagrįsti yra australo nusiskundimai. Jie gali būti visiškai realūs, nes vartotojų konsultacijų specialistų „Consumer Report“ sudarytame spalio mėnesio patikimiausių markių sąraše „Jeep“ buvo pačiame dugne.