Lrytas.lt testas: „McLaren 720S Spider“ – pirmasis kartas su partnere, kuri moka nustebinti Specialiai lrytas.lt iš Jūrmalos

Pirmoji patirtis prie superautomobilio vairo primena pirmąją kartą su moterimi: širdis plaka dažniau, muša prakaitas ir kai jau prasideda veiksmas sustoti nebeįmanoma.

 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
 „McLaren 720S Spider“.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (54)

Lrytas.lt

2019-06-07 20:05

Abiem atvejais gali būti nedrąsu, tačiau taip ir turėtų būti – vienas neatsargus judesys gali baigtis labai labai rimtomis problemomis.

Atsispirti tokiam automobiliui, kaip „McLaren 720S Spider“ neįmanoma nepriklausomai nuo to, ar esi didžiulis technikos entuziastas, ar transporto priemones skirstai tik pagal tai, kiek durų jos turi.

Negraži tik nuotraukose

Atpasakojant pažinties su naujausiu iš šiuo metu rinkoje esančių „McLaren“ modelių įspūdžius vertėtų pradėti nuo to, kad 720S yra stebėtinai nefotogeniškas automobilis. 

Visas kėbulas yra tikra skulptūra – sunku įvardinti kitą modelį, kuris turėtų tiek tarpusavyje derinamų įmantriai išgaubtų paviršių, įdubų ir ryškiai rėžiančių įpjovų. 

Tiesių linijų ir plokščių paviršių čia beveik nėra, bet dvimatėms nuotraukoms tai – joks privalumas. Viso įspūdžio jose perteikti tiesiog neįmanoma.

„720S Spider“ yra naujausias gamintojo modelis. GT permins šią estafetę rudenį, tačiau jo gamyba dar neprasidėjo.

Ką reikėtų akcentuoti žmonėms, kurie galu sau leisti mažiausiai 300 tūkst. eurų kainuojantį žaislą – tai nėra vien lenktynių trasoms skirtas modelis.

Veikiau priešingai, pasirinkus komforto režimą ir leidžiam automatinei pavarų dėžei atlikti savo darbą jis gali būti visai patogus.

720S yra naujos kartos superauromobilis, kurio pakaboje nėra įprastų spyruoklių ar stabilizatorių strypų. Jų darbą atlieka elektronikos valdomi amortizatoriai.

Tai reiškia, kad šis lenktynių trasų ginklas kasdieninės eksploatacijos sąlygomis nesukels hemarojaus. Rygos aplinkeliuose net ir patys prasčiausi ruožai nekėlė diskomforto.

„G“ taško paieškos

Visgi nereikėtų pamiršti, kad tai superautomobilis

Jis neilgas (4544 milimetrai), žemas (1194), bet labai platus (2161). Sėdėsena žema, o matomumas visomis kryptis, išskyrus į priekį – neįspūdingas. 

Dėl to pirmieji kilometrai šiek tiek gąsdina ir sunku įsivaizduoti, kad jį galima būtų naudoti vietoje kasdieninio automobilio.

Problemų sukeltų ir tai, kad šis modelis turi vos 150 litrų tūrio pagrindinę bagažinę. Tai reiškia, kad joje jokiu būdų netilps tašė su golfo lazdomis. 

Ją galima vežti keleivio vietoje, tačiau saugumo prasme – tai ne pats geriausias sumanymas.

Iš esmės tai įmanoma, nes „720S Spider“ turi visus svarbiausius šiuolaikinio automobilio privalumus – didžiulį multimedijos ekraną, galinga kondicionierių, galinio vaizdo kamerą, pagalbines sistemas ir netgi elektra valdomas sėdynes.

Pastarųjų reguliavimas, tiesa, reikalauja įpratimo – daugybė mygtukų įrengti dešinėje sėdynės pusėje. 

Kadangi per vidurį eina didžiulis centrinis tunelis pasiekti juos ranka yra tik siauras tarpas, o apie tai, kad galėtumėte pamatyti, kas ant jų pažymėta, galite tik pasvajoti.

Kaip teisingai išsireiškė vienas iš lietuvių žurnalistų – tai lyg „G“ taško paieškos.

Ne tik sekmadieniams

Valdymas įprastomis sąlygomis stebėtinai paprastas, o aštri ir staigi reakcija į vairo pasukimą suteikia pasitikėjimo. 

„720S Spider“ yra stebėtinai civilizuotas superautomobilis, tačiau tai anaiptol nereiškia, kad jis buvo sukurtas savaitgaliniams pasivažinėjimams po prekybos centrus. 

4 litrų V8 tipo variklis su dviem turbinomis išvysto maksimalią 720 AG galią ir 770 Nm sukimo momentą. 

Varomieji ratai – tik galiniai, tačiau 305 milimetrų pločio padangos padedant elektronikai užtikrina pakankamai neblogą sukibimą. 

Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka vos 2,9 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis su pakeltu stogu siekia 341 km/val. 

Dar viena įspūdinga techninės charakteristikos – stabdymas nuo 200 km/val. iki visiško sustojimo užima vos 118 metrų. 

Tą užtikrina standartinėje įrangoje esantys anglies keramikos kompozicinių medžiagų stabdžiai.

Reikia tik turėti omenyje, kad tokie stabdžiai veikia visiškai kitaip nei su metalo lydinių diskais. 

Nėra švelnaus pradinio sukabinimo – reikia šiek tiek stipriau spausti pedalą ir jie tiesiog sukabinami.

Balsas, kurį norisi girdėti

Žiūrint iš vairuotojo pozicijos pedalai kiek per stipriai paslinkti į dešinę. Kairė koja jaučiasi ypatingai nejaukiai, kadangi jai nėra numatyta atrama kojai. 

Pasirinkus komforto režimą perduodama trauka ribojama, o norint patirti, ką iš tiesų gali šis britų inžinierių kūrinys reikėtų rinktis „Sport“.

Šis superautomobilis gali važiuoti stebėtinai tylia, todėl kai stipriau nuspaudus akceleratorių variklis atgyja, gaunamas dar dvigubas efektas. 

Išmetimo sistema sukalibruota taip, kad garsas sodrus, tačiau papildytas aštriomis natomis. 

Bet kuriam technikos entuziastui toks motoro riaumojimas – geriausias garso takelis. 

„720S Spider“ pagrindinis slaptas ginklas yra sulankstomas stogas. 

„McLaren“ sukūrė naują sistemą, kurioje nebeliko hidraulikos, todėl jo sulankstymas trunka vos 11 sekundžių. 

Taip pat jį pakelti arba nuleisti galima važiuojant iki 50 km/val. greičiu.

Brangūs papuošalai

„McLaren“ klientams kaina nėra lemiantis faktorius, tačiau vertėtų žinoti, kad ją labiausiai padidina papildomos įrangos sąraše siūlomos anglies pluošto kėbulo detalės. 

Dauguma detalių gali būti pakeistos iš kompozicinių medžiagų pagamintais analogais, įskaitant veidrodėlius, statramsčių apdailą, priekinį aptaką, difuzorių ir įsiurbimo angų korpusus. 

Šių anglies pluošto papuošalų kainos svyruoja nuo 2400 iki 6500 eurų už detalę.

Brangiausia individuali detalė – elektrochomatinis sulankstomas stogas. Jo kaina siekia 9600 eurų. 

Aukščiausio komplektacijos lygio ir gausiai anglies pluoštu padailinti Jūrmaloje pristatyti „720S Spider“ kiekvienas kainavo apie 400 tūkst. eurų. 

Išvada:

Šiek tiek apmaudu, kad trumpa ir audringa pažintis su „McLaren 720S Spider“ nepersikėlė į lenktynių trasa. 

Tačiau ir taip tai yra tai yra vienas iš pirmųjų kartų, kurių neįmanoma pamiršti.

„McLaren 720S Spider“ su partneriu prie vairo elgsis reaguodama į tai, ką jis daro. 

Su švelniais ir galantiškais mašina bus rami bei elegantiška, o su rodančiais jėgą užkariautojais – temperamentinga ir tiesmuka.

Ką iš tiesų sugeba, parodys tik tiems, kurie tikrai žino, ką daro. Bet ir tai – ne bet kur ir ne bet kada.

Tai daugelio geismų objektas, tačiau leisti laiką kartu galės turintys solidžią sąskaitą banke. 280 tūkst. eurų ir daugiau nereikės sukti galvos, su kuo pasirodyti viešumoje.

Mums patiko:

Įspūdingas išmetimo sistemos garsas.

Efektingas skulptūrinis išorės dizainas.

Komfortą įprastomis sąlygomis užtikrinanti pakaba.

 

Mums nepatiko:

Prastas matomumas visomis kryptimis, išskyrus į priekį.

Komplikuota sėdynių valdymo ergonomika.

Itin kukli bagažinė. 

 

Bandomojo „McLaren 720S Spider“ skaičiai: 

Bazinė kaina: 245 tūkst. 866 eur. (be PVM).

Variklis: 4 litrų, 720 AG, 770 Nm benzininis su dviem turbokompresoriais. 

Pavarų dėžė: 7 laipsnių dvigubos sankabos automatinė. 

Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 2,9 sek. 

Didžiausias greitis: 341 km/val. su pakeltu stogu, 325 km/val. – su nuleistu. 

Išmatavimai (ilgis/plotis/aukštis, mm): 4543/1930/1196. 

Ratų bazė, mm: 2670. 

Bagažinės talpa, l: 150 litrų priekyje ir 58 – gale. 

Svoris su eksploataciniais skysčiais: 1468 kg. 

Deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos: 12,2 l/100 km.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.