Dėl rūdžių baigėsi kantrybė
Bylos medžiagoje išdėstyta, kad 2014 metais O. A. Bitiukova įsigijo naują „Kia Rio“ automobilį, kuriam buvo suteikta 60 mėnesių arba 150 tūkst. kilometrų garantija.
2016 metų vasarą įvairiose kėbulo vietose pasirodė korozijos žymės – ant stogo, bagažinės dangčio ir ant abiejų priekinių statramsčių.
O. A. Bitiukova pateikė pretenziją ir gamintojo atstovas pagal garantiją sutvarkė kėbulą, tačiau po metų rūdys vėl pasirodė ir automobilį teko remontuoti dar kartą.
Du kartus tvarkytą kėbulą ir toliau puolė korozija, todėl moteris pareikalavo, kad jai būtų grąžinti pinigai už brokuotą automobilį.
Modelis jau buvo pasikeitęs, todėl ji rėmėsi 2018 metų kartos kainomis.
Ieškinį patenkino iš dalies
„Hyundai Motors Manufacturing Rus“ atsisakė kompensuoti kaip už naują automobilį ir sutiko sumokėti tik 616 tūkst. rublių (8400 eurų).
O. A. Bitiukova gavusi tokį atsakymą nusprendė kreiptis į teismą su 2,6 mln. rublių (36 tūkst. eurų) ieškiniu.
Į šią sumą buvo įskaičiuota automobilio kaina, bauda už atsisakymą tenkinti vartotojo reikalavimą, moralinės žalos atlyginimas ir įvairios išlaidos.
Po atliktos ekspertizės paaiškėjo, kad dažymo trūkumai atsirado dar gamykloje.
Dėl tokios išvados teismas nusprendė iš dalies patenkinti ieškinį ir įpareigojo gamintojo atstovus sumokėti moteriai 1,56 mln. rublių (21 tūkst. eurų).
Abi pusės apskundė šį nutarimą, tačiau šis liko nepakeistas.