Per raudoną šviesoforo signalą lekiantys viešojo transporto vairuotojai atsipirko tik įspėjimais: „Nepastebėjo“

Pradeda mirksėti geltonas šviesoforo signalas – pro jį pralekia troleibusas. Užsidegus raudonam šviesoforo signalui, pralekia autobusas. Tokias situacijas Vilniuje gyventojai jau pastebi ne pirmą kartą. Jie nesupranta, kodėl viešajam transportui galima pažeisti Kelių eismo taisykles (KET), o kitiems – ne.

Pradeda mirksėti geltonas šviesoforo signalas – pro jį pralekia troleibusas. Užsidegus raudonam šviesoforo signalui, pralekia autobusas.<br>lrytas.lt fotomontažas
Pradeda mirksėti geltonas šviesoforo signalas – pro jį pralekia troleibusas. Užsidegus raudonam šviesoforo signalui, pralekia autobusas.<br>lrytas.lt fotomontažas
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 12, 2022, 7:49 PM

„Autobusams galima važiuoti per raudoną šviesoforo signalą“, – pasidalijo įrašu Martinas.

Jis automobilyje turi registratorių, todėl viešojo transporto daromus pažeidimus užfiksavo ne pirmą kartą.

Martino įrašas buvo paskelbtas vienoje feisbuko grupėje, todėl surinko virš 500 žmonių reakcijų. Lietuviai tikino, kad autobusai ir troleibusai amžinai skuba – pas juos neegzistuoja nei šviesoforai, nei veidrodžiai. Kiti svarstė, jog nemato šioje vietoje vairuotojų kaltės.

„Vilniaus viešojo transporto“ komunikacijos ir rinkodaros skyriaus specialistas Vygandas Kieras dėl troleibuso atsakė, kad vaizdo medžiagą jau gavo iš „Susisiekimo paslaugų“.

„Bendrovės atsakingai specialistai įvertino pateiktą įrašą ir įspėjo vairuotoją, kuris galbūt važiavo mirksint geltonam šviesoforo signalui“, – naujienų portalui lrytas.lt pažymėjo V.Kieras.

Jeigu bendrovės vairuotojai vykdydami savo darbo funkcijas pažeidžia KET, pažeidimų protokolus surašo policija ir pateikia bendrovei. Gautuose protokoluose nėra įvardijami konkretūs vairuotojų KET pažeidimai, o bendrovės prašoma pateikti transporto priemonės valdytojo asmens duomenis, kuriam asmeniškai surašomas pažeidimo protokolas.

Taip pat jie nuolat stebi KET pažeidimų tendenciją, keleivių skundų statistiką ir atsakingai įvertina situacijas. Jeigu KET pažeidimų tendencijos rodiklis dėl tam tikrų priežasčių yra didėjantis, bendrovė įvertina galimas pažeidimų priežastis ir priima atitinkamus sprendimus.

Kasdien į Vilniaus miesto gatves vidutiniškai išrieda 496 „Vilniaus viešojo transporto“ priemonės, kurios per metus atlieka 121,3 mln. kelionių Vilniaus mieste ir rajone. Pagal šiuo metu turimus rugpjūčio mėnesio duomenis, bendrovė iš policijos gavo 8 pranešimus dėl KET pažeidimų.

Užstojo matomumą

Įmonės „Transrevis“ atstovai dėl KET pažeidusio autobuso vairuotojo minėjo, kad, atsižvelgiant į nagrinėjamą situaciją, vairuotojas pravažiavo per raudoną šviesoforo signalą dėl priekyje važiavusio troleibuso, kuris užstojo matomumą, todėl nepastebėjo šviečiančio raudono šviesoforo signalo.

„Išsiaiškinus visas aplinkybes ir nustačius vairuotojo kaltę, pastarajam buvo įteiktas įspėjimas už padarytą darbo pareigų pažeidimą“, – naujienų portalui lrytas.lt akcentavo įmonė atstovai.

Pasak jų, skundų kiekis dėl įmonės vairuotojų KET pažeidimų ir įvairovė per mėnesį gali siekti iki dešimties, tačiau esą tik maža skundų dalis pasitvirtina.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.