Paaiškėjo šeimyninio „Ford S-MAX“ kaina Lietuvoje

Praėjusių metų pabaigoje pasauliui pristatytas naujasis „Ford S-MAX“ jau pasiekė Lietuvą.

„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford S-MAX“ pasiekė Lietuvą.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

lrytas.lt

Sep 8, 2015, 12:24 PM, atnaujinta Oct 16, 2017, 10:45 PM

Naujos technologijos nepabrangino šeimai skirto vienatūrio – „Inchcape Motors“ salonuose S-MAX su 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos varikliu ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže kainuoja nuo 26 tūkst. 519 eurų.

Kaip jau įprasta, „Ford“ siūlo du standartinės komplektacijos lygius – „Trend“ ir „Titanium“. Tačiau naujasis S-MAX jau gali būti ir varomas visais ratais, naudojant išmanią „Intelligent AWD“ sistemą.

Atnaujindami vidutinės klasės S-MAX modelį „Ford“ inžinieriai į jį įdiegė iki šiol panašiuose šios klasės automobiliuose nenaudotas technologijas, iki tol sutinkamas tik prabangesniuose modeliuose.

S-MAX įdiegta „Ford“ adaptyvaus vairavimo sistema, salono vietą taupanti „Easy-Fold“ sistema antroje ir trečioje sėdynių eilėje, kintamo intensyvumo priekiniai LED žibintai, susidūrimų prevencijos sistema ir dar daug kitokių vairavimo malonumą ir saugumą gerinančių inovacijų.

„Apibendrinimus mėgstantys apžvalgininkai sako, kad šiandien didelis vienatūris yra gremėzdiškas, lėtas ir negražus, tačiau užtenka pažvelgti į S-MAX ir tampa aišku, kad šiam automobiliui toks stereotipas nepritaikomas.

Naujasis S-MAX yra elegantiškas, komfortiškas ir sportiškas. O tiems, kam sportiškumui dar reikia ir prieskonių, „Ford“ parengė galingiausias dyzelinę ir benzininę S-MAX versijas“, – tvirtino „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Galingiausia versija su 210 AG 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu varikliu su dviem turbinomis kainuoja nuo 35,3 tūkst. eurų, o galingiausia benzininė – su 2 litrų tūrio 240 AG „EcoBoost“ varikliu – kainuos nuo 33,9 tūkst. eurų.

Naujos kartos „Ford S-MAX“ automobiliai yra draugiškesni aplinkai nei iki šiol. Pavyzdžiui, dyzelinių „S-MAX“ variklių CO2 emisija buvo sumažinta net 7 procentais. „Švariausia“ versija – su 2 litrų darbinio tūrio TDCi 120 AG varikliu. Šios modifikacijos anglies dvideginio emisija siekia 129 g/km, o kainuoja toks S-MAX 27,514 tūkst. eurų.

Į S-MAX „Ford“ pirmą kartą įmontavo itin tikslią „Ford Adaptive Front Steering“ sistemą, atsiskleidžiančią važiuojant vingiuotais keliais. Ši vairavimo sistema nuolat fiksuoja automobilio greitį bei pokyčius kelyje ir iškart pritaiko vairavimo mechanizmą prie skirtingų kelio savybių, taip didindama S-MAX vairavimo tikslumą ir automobilio kontrolę.

Tai yra pirmasis „Ford S-MAX“ automobilis su dinaminiais prisitaikančiais priekiniais LED žibintais. Be to, naujieji S-MAX modeliai turi „Ford Pre-Collision Assist“ technologiją, padedančią sumažinti potencialią susidūrimo grėsmę, kylančią važiuojant bet kokiu greičiu net ir greitkelyje.

Būtent už išmaniąją „Ford Prie-Collission Assist“ technologiją, tvarią plieno kėbulo struktūrą ir bendrą saugumą Europos nepriklausomos saugumo bandymų institucija „Euro NCAP“ įvertino S-MAX maksimalių penkių žvaigždučių įvertinimu.

Iš viso „Ford“ susižėrė septynis penkių žvaigždučių įvertinimus už inovacijas. Šiuo metu „Ford“ koncernas turi daugiausiai galiojančių penkių žvaigždučių įvertinimų iš visų automobilių gamintojų.

Naujajame „S-MAX“ galima rinktis net iš 32 skirtingų sėdynių ir bagažinės išdėstymo variantų.

Automobilio komfortą didina ir daugiau šiai klasei neįprastų sprendimų. Pavyzdžiui, specialios „Ford S-MAX“ sėdynės sukurtos taip, kad stimuliuotų raumenis ir palaikytų optimalią kraujo apytaką. Tą pasiekti padeda specialios pripučiamos masažuojančiosios sėdynių dalys.

Be to, oro vėdinimą ir temperatūrą nuo šio gali reguliuoti ir galinių S-MAX sėdynių eilių keleiviai. Automobilio kūrėjai pasirūpino ir papildoma garso izoliacija bei tobulesne vibracijos absorbavimo sistema, apsaugančia keleivius nuo nemalonaus garso važiuojant dideliu greičiu.

Vartotojų saugumui ir patogumui skirtos ir „Ford“ patentuota informacijos apie nelaimes kelyje sistema „Emergency Assistance“ bei „Hands-Free Liftgate“ – automatinė galinių durų atidarymo sistema, aktyvuojama lengvu kojos judesiu po galiniu bamperiu. Automobilio pramogų ir pagalbinės sistemos valdomos naujausios kartos „Ford“ komunikacijos sistema SYNC 2, kurią galima aktyvuoti liečiamuoju 8 colių įstrižainės ekranu arba balsu.

Nuo „Ford S-MAX“ gamybos istorijos pradžios Europoje buvo parduota daugiau nei 400 000 šio modelio vienetų, tai yra, savo klasės lyderiu modelis išliko visą laiką. Tai automobilis, užpildęs vidutinės klasės vienatūrių rinką ir 2007 metais apdovanotas „Metų Europos automobilio“ bei „Lietuvos metų automobilio“ titulais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.