Anot dienraščio „Die Welt“, „Volkswagen“ turi naujų programinės įrangos trūkumų.
Vienas iš jų daro tiesioginį poveikį transporto priemonių degalų suvartojimui.
Šia programine įranga valdomas energijos, kuri gali būti naudojama automobilio akumuliatoriams įkrauti, regeneravimas.
Energijos regeneravimo sistemos sutrikimai rodo, kad automobilis suvartoja daugiau degalų.
„Volkswagen“ atstovas patvirtino, jog tokia problema buvo nustatyta, tačiau teigė, jog „tai susiję tik su tam tikrais automobiliais, o ne su visomis vienos ar kitos serijos transporto priemonėmis“.
Rudens pradžioje „Volkswagen“ apstulbino pasaulį pripažinusi, jog 11 mln. automobilių su dyzeliniais varikliais įdiegė programinę įrangą, kurią naudojo azoto oksido išmetimo bandymų rezultatams klastoti.
Vėliau įmonė pripažino, jog taip pat buvo suklastojusi 800 tūkst. automobilių, įskaitant automobilius su benzininiais varikliais, išmetamo anglies dvideginio kiekio rodiklius.
Pasitikėjimą praradusi „Volkswagen“ neteko ir pasaulio automobilių gamybos lyderės vardo.
Japonijos automobilių gamintoja „Toyota Motor Corp“ spalį pagal parduotus automobilius aplenkė Vokietijos kompaniją ketvirtą mėnesį iš eilės.
„Toyota“ nurodė, kad jos gamintojų grupės transporto priemonių sausį–spalį iš viso buvo parduota 8,35 mln. „Volkswagen“ pardavė kiek mažiau – 8,26 mln. automobilių.
„Toyota“ lenkia Vokietijos koncerną nuo pat liepos mėnesio.
Kiek anksčiau pati „Volkswagen“ nurodė, kad jos grupės pardavimo rodikliai nuo 2014-ųjų iki šių metų spalio smuko 5,3 proc.
Japonijos gamintoja pareiškė, jog per metus iki dešimtojo šių metų mėnesio grupės automobilių pardavimas, palyginti su tuo pačiu 2014-ųjų laikotarpiu, smuktelėjo 1,2 proc.