Šis žingsnis yra atsakas į padidėjusius kaštus, siekiant užtikrinti, kad dyzeliniai varikliai atitiktų sugriežtintus išmetamųjų teršalų nuostatus.
Apie šį „Renault“ žingsnį pranešė „Reuters“, tačiau bendrovė jo oficialiai nepatvirtino.
Vyresnysis „Renault“ vykdomasis pareigūnas Thierry Bollore teigia, jog dėl sugriežtintų išmetamųjų teršalų normų ir variklių testavimo metodų dyzelinių variklių gamyba neatsipirktų.
Susitikime su „Renault“ vadovais liepos mėnesį jis pranešė, kad dyzeliniai varikliai jau nebegaminami mažiausiems bendrovės automobilių modeliams, tokiems kaip „Twingo“.
Mažai tikėtina, kad iki 2020 m., kai Europos Sąjungoje (ES) įsigalios dar griežtesni išmetamųjų teršalų standartai, didesniuose „Renault“ automobilių modeliuose, tokiuose kaip „Clio“ ir „Megane“, dyzeliniai varikliai bus keičiami kitais.
Daugiau nei 60 proc. visų 1,6 mln. „Renault“ automobilių, parduotų Europoje praėjusiais metais, buvo varomi dyzeliu.
Nuo 2019 m. Europa sugriežtins taisykles dyzeliniams varikliams ir reikalaus išmatuoti išmetamų teršalų kiekį realiomis vairavimo sąlygomis, todėl bus dar sunkiau atitikti naujuosius standartus.
Šiuo metu Prancūzijos pareigūnai atlieka tyrimą dėl galimai suklastotų „Renault“ duomenų apie išmetamuosius teršalus.
Prancūzijos keliuose atlikto 100 automobilių tyrimo duomenimis, „Renault“ ir „Nissan“ automobiliai išmeta daugiau nei aštuonis kartus didesnį azoto oksido kiekį nei numatyta dabartiniuose nuostatuose.