11 brangiausių automobilių: „Ferrari“ ir „Bugatti“ prarado savo karūnas

Šiuolaikinių superautomobilių būrys sparčiai gausėja, o konkurencija dėl brangiausio pasaulyje automobilio vardo – aštrėja. Pateikiame 2016-2017 metais didžiausiomis pinigų sumomis įvertintų modelių vienuoliktuką, kuriame yra vienas netikėtumas.

„Koenigsegg Regera“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Koenigsegg Regera“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Rolls-Royce Sweptail“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Rolls-Royce Sweptail“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Ferrari LaFerrari Aperta“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Ferrari LaFerrari Aperta“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Aston Martin Valkyrie“.<br>Gamintojo nuotr.
„Aston Martin Valkyrie“.<br>Gamintojo nuotr.
„Bugatti Chiron“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Bugatti Chiron“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Lykan Hypersport“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Lykan Hypersport“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Pagani Huayra BC“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Pagani Huayra BC“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„McLaren P1 GTR“.<br>Gamintojo nuotr.
„McLaren P1 GTR“.<br>Gamintojo nuotr.
„Ferrari Pininfarina Sergio“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Ferrari Pininfarina Sergio“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Rolls-Royce Sweptail“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Rolls-Royce Sweptail“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Lamborghini Veneno Roadster“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„Lamborghini Veneno Roadster“.<br>Newspress.co.uk nuotr.
„McLaren P1 LM“.<br>Gamintojo nuotr.
„McLaren P1 LM“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (12)

Lrytas.lt

Oct 14, 2017, 6:39 PM, atnaujinta Oct 14, 2017, 6:44 PM

11. „Koenigsegg Regera“ - 1,62 mln. eurų.

„Koenigsegg Regera“ hibridas visgi tapo serijiniu. Jis turi dviem turbinomis aprūpintą V8 5,0 litrų darbino tūrio, 1100 AG variklį ir tris elektros motorus – du ant galinės ašies ir vieną ant alkūninio veleno.

800 voltų baterijų komplektas sveria vos 90 kilogrmų. Bendra „Regera“ galia – 1500 AG, todėl kelyje automobilio dinaminė charakteristika įspūdinga.

100 km/val. jis pasiekia per 2,8 sekundes, 200 km/val. – per 6,6 sekundės, 300 km/val. –per 10,9 sekundės, o 400 km/val. riba pasiekiama per 20 sekundžių.

10. „Ferrari LaFerrari Aperta“ - 1,87 mln. eurų.

„Ferrari LaFerrari Aperta“ taip pat turi hibridinę jėgainė, kurios bendra galia – 963 AG. Ją sudaro  800 AG galios, 6,2 litrų V12 tipo variklis ir 163 AG išvystantis elektrinis motoras. Trauką galiniams ratams perduoda 7 laipsnių transmisija.

100 km/val. greitį „LaFerrari Aperta“ pasiekia greičiau nei per tris sekundes, iki 200 km/val. įsibėgėja per 7,1 sekundės, o maksimalus greitis siekia 350 km/val.

9. „McLaren P1 GTR“ - 2,21 mln. eurų.

„McLaren P1 GTR“ turi 1000 AG galios hibridinę jėgainę. 3,8 litrų, V8 tipo variklis su dviem turbinomis išvysto 800 AG, o elektros motoras iki prideda dar 200 AG.

8. „Bugatti Chiron“ - 2,22 mln. eurų.

Kitaip nei svarbiausi konkurentai, „McLaren P1“, „LaFerrari“ ir „Porsche 918“, šis mdoelis turi tik įprastą vidaus degimo variklį.

Tai 8 litrų darbinio tūrio W16 tipo motoras, o transmisija — 7 pakopų su dviem sankabomis.

„Chiro“ galia siekia 1500 AG. Važiuodamas maksimaliu greičiu šis superautomobilis 100 litrų degalų baką ištuština per 9 minutes. „Veyron“ tą padarydavo per 12 minučių.

Maksimalus greitis ribojamas iki 420 km/val., tačiau tai vis tiek 5 km/val. daugiau, nei galėjo išvystyti „Bugatti Veyron“.

„Chiron“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,5 sekundės, iki 200 km/val.  per 6,5 sekundės, o iki 300 km/val. – per 13,6.

7. „Pagani Huayra BC“ - 2,39 mln. eurų.

Dviejųdurų „Pagani Huayra BC“ turi iš „Mercedes-AMG“ paskolintą 6 litrų darbinio tūrio V12 tipo variklį, kuris išvysto 800 AG. „Huayra BC“ sumontuota naujos kartos septynių laipsnių pavarų dėžė.

Gamintojas skelbia, kad ji yra 40 proc. lengvesnė ir pavaras perjungia dvigubai greičiau – vos per 75 milisekundes. Maksimalus išvystomas greitis siekia 370 km/val., o įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 2,7 sekundės.

6. „Ferrari Pininfarina Sergio“ - 2,56 mln. eurų.

Kitaip nei koncepcinis modelis, keliams paruoštas „Pininfarina Sergio“ turi priekinį stiklą, tačiau modelis vis tiek išlaikė originalų dizainą ir patrauklumą.

Gamintojas skelbia, kad nuo 0 iki 100 km/val. šis modelis įsibėgėja per 3,4 sekundės, o maksimalus greitis — 320 km/val.

5. „Aston Martin Valkyrie“ - 2,56 mln. eurų.

„Aston Martin Valkyrie“ turi „Cosworth“ rėmui pritaikytą 6,5 litrų darbinio tūrio V12 tipo variklį su turbokompresoriais. Maksimali išvystoma galia viršys 1000 AG.

4. „Lamborghini Veneno Roadster“ - 2,81 mln. eurų.

„Lamborghini Aventador“ montuojamas 6,5 litrų, V12 tipo išvysto 700 AG, tačiau jį pritaikius „Veneno“ galia buvo padidinta iki 740AG. Buvo pakoreguota įpurškimo sistema, padidinti maksimalūs sūkiai ir perdaryta išmetimo sistema.

1490 kilogramų masė be eksploatacinių skysčių ir 1580 kilogramų – su jais, automobiliui taip užtikrina solidžią dinamiką. 2,9 sekundes trunkantis įsibėgėjimas iki 100 km/val. yra solidus rezultatas.

3. „Lykan Hypersport“ - 2,9 mln. eurų.

Pirmuosiuose bandymuose automobilis pasiekė 770 AG esant 7100 aps./min. ir 960 Nm sukimo momentą ties 4000 aps./min.

„Hypersport“ išvysto maksimalų 385 km/val. greitį, o įsibėgėjimas 0-100 km/val. trunka 2,8 sekundės.

2. „McLaren P1 LM“ - 3,15 mln. eurų.

„McLaren P1 LM“ garsiąją Niurburgringo trasą įveikė per 6 minutes ir 43.22 sekundės. Šį modelį galima vadinti serijiniu, tačiau buvo pagaminti tik šeši egzemplioriai. Visgi svarbiausia, kad P1 LM — keliams skirtas automobilis.

1. „Rolls-Royce Sweptail“ - 10,9 mln. eurų.

Nors buvo pagamintas vienintelis toks automobilis, tarp naujų modelių jis teisėtai gali būti vadinamas pačiu brangiausiu.

Jo pagrindu tapo prabangus „Rolls-Royce Phantom“ su 6,75 litro darbini tūrio V12 tipo varikliu. Kliento prašymu į projektui pritaikyti keleto garsių trečiajame ir ketvirtajame praėjusio amžiaus dešimtmečiuose pagamintų automobilių bruožai.

Britų kompanija skelbia, kad užsakovas aktyviai dalyvavo automobilio tobulinime – atvažiuodavo į gamyklą ir bendravo su „Rolls-Royce“ vyriausiuoju dizaineriu Gilesu Tayloru.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.