Tikimasi, kad šios organizacinės permainos leis gamintojui sparčiau plėtoti savavaldžių automobilių technologijas.
Naujasis padalinys aprėpia „Ford“ savavaldžių technologijų integracijos, mokslinių tyrimų, autonominių automobilių paslaugų tinklo plėtros, verslo plėtros ir strategijos sritis.
Sutelkė į vieną komandą
„Ford“ jau pasiekė milžiniškos pažangos, kurdamas vertę autonominio valdymo technologijų grandinėje – nuo jų plėtros, verslo modelių iki vartotojų patirties analizės.
Dabar yra tinkamas momentas sutelkti visas mūsų autonominio valdymo platformas į vieną komandą ir užsiimti kiek įmanoma geresnes pozicijas šiame versle“, – sako „Ford“ vykdomasis vadovas ir prezidentas Jimas Hackettas.
Naujosios bendrovės struktūra leis į ją investuoti tretiesiems asmenims – tai atvers naujas finansavimo galimybes.
„Ford Autonomous Vehicles LLC“ perims „Argo AI“, dirbtinio intelekto ir robotikos bendrovės, akcijų paketą.
„Argo AI“ dirba drauge su „Ford“, kuriant autonomines automobilių valdymo sistemas. Iki 2023 metų koncernas į autonominių automobilių plėtojimą ketina investuoti 4 mlrd. JAV dolerių, iš jų 1 mlrd. JAV dolerių – į „Argo AI“.
Naujosios kompanijos vykdomuoju vadovu paskirtas dabartinis „Ford“ viceprezidentas Sherifas Marakby.
Dėmesys elektromobiliams
Permainos autonominių automobilių versle – dalis dar platesnės pokyčių programos, kurią įgyvendina „Ford“.
Korporacija taip pat paskyrė naują „Team Edison“ padalinio, atsakingo už naujų elektromobilių kūrimą ir pristatymą rinkai – vadovą. Juo tapo ligšiolinis „Ford“ elektrifikacijos padalinio vadovas pasaulinei rinkai Tedas Cannis.
Kompanijos teigimu, nuo šiol bus skiriama dar daugiau pastangų tam, kad elektromobilių vairuotojai be apribojimų mėgautųsi savo transporto priemonės pasirinkimu.
Pertvarkytas ir „Ford“ globalių operacijų sparnas – jam priskirti informacinių technologijų ir užsakymų bei tiekimo padaliniai.
Tokia integracija turėtų leisti korporacijai paspartinti technologijų diegimą, užtikrinti lankstesnį ir racionalesnį gamybos procesą bei pagreitinti naujų automobilių pristatymą rinkai.
„Ford“ tikisi, kad įvykdytos pertvarkos leis 20 proc. sutrumpinti laiką, per kurį sukuriamas naujas produktas – tiek sutrumpės laikotarpis nuo automobilio eskizo iki jo atsiradimo ekspozicijų salėje.