Neseniai į policiją kreipęsis 44 metų šiaulietis nurodė, kad automobilio žibintą per elektroninės prekybos sistemą „eBay“ pardavė dar vasarą, o JK gyvenančiam siuntėjui išsiuntė dar vasarą. Siuntinio kelią pagal gautą siuntos numerį sekęs pareiškėjas sakė, kad siuntinys ilgą laiką gulėjo AB „Lietuvos paštas“ kurio paskirstymo punkte, o po to dingo.
Siuntinio negavęs pirkėjas šiauliečiui pareiškė pretenziją. Įrodęs, kad automobilio žibintą jis tikrai išsiuntė, šiaulietis nuostolių išvengė.
Į policiją šis vyras kreipėsi po to, kai prieš keliaus dienas naršydamas lietuviškame internetinės prekybos tinklapyje pamatė, kad ten yra pardavinėjamas siunčiant į JK mįslingai prapuolęs automobilio žibintas.
Šiauliečio pareiškimą gavę policijos pareigūnai pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl vagystės.
Komentuodamas šią situaciją AB „Lietuvos paštas“ Saugos ir prevencijos departamento vadovas Andrius Varnelis tvirtino, kad tokios situacijos yra labai retos ir dingsta tik nežymi siuntų dalis.
„Per Lietuvos paštą kasmet keliauja milijonai siuntų. Iš jų dingsta labai nedaug – vos 0,001 proc. nuo visų siuntų.
Dingimo atvejais kiekvieną situaciją aiškinamės individualiai ir darome viską, kad ji būtų išspręsta.
Jeigu siunta dingsta dėl mūsų kaltės, žala yra atlyginama.
Situacijos kaip ši yra dar retesnės, į jas žiūrime itin rimtai, vagystės įmonės viduje yra netoleruojamos ir vertinamos itin griežtai, visada glaudžiai bendradarbiaujame su teisėsaugos institucijomis.
Kaip galima suprasti, dabar tyrimas yra policijos rankose.
Esame pasiruošę jiems suteikti visą reikalingą informaciją tyrimui atlikti“, – sakė A.Varnelis.