Sausį Prerakas Patelis apstulbo, kai vairuojant jo naująjį „Tesla Model Y“, praėjus vos šešioms dienoms po pristatymo, nulūžo vairas, praneša „The Drive“. Jam pavyko saugiai sustabdyti automobilį, tačiau vėliau jis buvo šokiruotas, kai iš „Tesla“ gavo sąskaitą už remontą.
Kaip rašė „InsideEVs“, automobilio savininkas „Twitter“ tinkle pasipiktino šia sąskaita ir, remdamasis saugumo sumetimais, siekė grąžinti automobilį automobilių gamintojui.
Galiausiai „Tesla“ nusileido ir pasiūlė pakeisti „Model Y“ nauju modeliu.
Po to, kai P.Patelis pirmiausia pasiskundė, kad problema nebuvo padengta pagal garantiją, „Tesla“ aptarnavimo centras galiausiai pasiūlė grąžinti remonto sąskaitą.
Vis dar nepatenkintas Patelis siekė grąžinti automobilį, nes jo šeima „prarado pasitikėjimą“ „Tesla“. Tuomet „Tesla“, matyt, susisiekė su P.Patelu ir pasiūlė jam pasilikti automobilį arba jį pakeisti.
Laiške vyrui „Tesla“ nepripažino savo kaltės dėl šios problemos ir teigė, kad sprendžia šį klausimą kaip „geros valios gestą“ klientui.
Dokumente teigiama, kad bendrovė nustatė, jog „Transporto priemonėje nėra jokio defekto, neatitikties ar kitos garantuojamos būklės arba kito pagrindo „Tesla“ atsakomybei atsirasti“.
Šiuo metu nėra aktyvaus „Tesla Model Y“ atšaukimo dėl vairo problemų. Tačiau Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos duomenimis, įtariama, kad devyniuose 2023 m., primena „The Driver“. „Model Y“ automobiliuose netinkamai priveržti priekinės pakabos tvirtinimo elementai.
Tai taip pat ne pirmas kartas, kai tai nutinka „Tesla“ automobiliui. Panašus scenarijus nutiko 2020 m. mažiau nei mėnesio senumo „Model S“ automobilio savininkui. Nepaisant kai kurių „Tesla“ šalininkų protestų, kad tai gana dažnas gedimas, vairai, apskritai, paprastai lieka pritvirtinti. Anksčiau dėl šios problemos esame matę atšaukimų, tačiau tais atvejais problema kildavo dėl netinkamai priveržtų tvirtinimo detalių, kurios laikui bėgant atsilaisvindavo.
Parengta pagal „The Drive“.