Kinai siekia įsitvirtinti Europos elektromobilių rinkoje, todėl tyrimo nebijo: suteiksime visą informaciją

Europos Sąjunga pradėjo tyrimą dėl to, kad iš Kinijos importuojami elektra varomi automobiliai galimai yra neteisėtai subsidijuojami Kinijos valdžios. Tokiu atveju, su jais konkuruoti yra nepajėgūs beveik visi Europos gamintojai, nes kainos skiriasi ženkliai. Kinijos koncernas BYD sutiko padėti išsiaiškinti tiesą, tai pareiškė šio koncerno viceprezidentė Stella Li.

Kinijos koncernas BYD sutiko padėti išsiaiškinti tiesą, apie tai pareiškė šio koncerno viceprezidentė Stella Li.<br>IMAGO/Sven Simon/Scanpix nuotr.
Kinijos koncernas BYD sutiko padėti išsiaiškinti tiesą, apie tai pareiškė šio koncerno viceprezidentė Stella Li.<br>IMAGO/Sven Simon/Scanpix nuotr.
Kinijos koncernas BYD sutiko padėti išsiaiškinti tiesą, apie tai pareiškė šio koncerno viceprezidentė Stella Li.<br>IMAGO/Sven Simon/Scanpix nuotr.
Kinijos koncernas BYD sutiko padėti išsiaiškinti tiesą, apie tai pareiškė šio koncerno viceprezidentė Stella Li.<br>IMAGO/Sven Simon/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 19, 2023, 2:02 PM

Kaip tikina koncernas, BYD neatsisako savo grandiozinių planų užkariauti Europos rinką, todėl nesiruošia nieko slėpti ir jeigu Europos Sąjunga mano, kad vyksta kažkas neteisėto, jie sutinka bendradarbiauti su atsakingomis institucijomis, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.

„Mes nesijaudiname dėl tyrimo. Esame atvira, vakarietiškai mąstanti kompanija ir galime pasidalinti visa informacija, kokios tik siekia Europos Sąjunga ir nebijome pasekmių. Mes nieko neslepiame“, – sakė Stella Li.

Jeigu šio tyrimo metu bus įrodyta, kad Kinija subsidijuoja savo automobilių gamintojus, Europos Sąjunga gali įvesti importo muitus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams.

Beje, net keletas Europos gamintojų savo elektromobilius taip pat gamina Kinijoje ir iš ten juos importuoja, todėl jiems taip pat būtų taikomos sankcijos.

BYD visame pasaulyje per devynis šių metų mėnesius pardavė daugiau kaip du milijonus naujų automobilių, iš kurių daugiau kaip pusė yra elektromobiliai, o likusi dalis – hibridai.

BYD visai nedaug atsilieka nuo „Tesla“ kompanijos, kad taptų pasauliniu elektromobilių gamybos lyderiu ir tvirtai laikosi antroje pozicijoje. Siekdami pasaulinės lyderystės, šis gamintojas nori užkariauti Europą, kurioje kol kas parduoda labai mažai.

Kinų koncerno viceprezidentė sako, kad jie nebijo konkurencijos ir net sveikina tai, kad „Teslai“ sekasi, nes tuo daugiau elektromobilių bus parduodama, tuo labiau visuomenė bus šviečiama, kad jie nėra prasti, todėl iš to išloš ir BYD. Taip ji sakė duodama interviu Čilėje, kur lankėsi su koncerno vadovu ir savininku, milijardieriumi Wang Chuanfu, tai – vienas turtingiausių Kinijos ir viso pasaulio žmonių.

Pietų Amerika yra dar viena rinka, kur BYD siekia įsitvirtinti kaip vienas iš lyderių. Be to, Čilėje yra didžiausi ličio klodai. Būtent šis metalas yra vienas svarbiausių komponentų elektromobilių gamyboje, nes be jo neįmanoma pagaminti kokybiškų baterijų.

BYD siekia Čilėje atidaryti ličio gavybos įmonę taip plečiant ličio išgavimą ir bandant patenkinti pasaulinį bendrovių poreikį šiam retam ir brangiam metalui.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.