Panevėžyje dažnai stringa e. bilieto sistema: keleiviams tenka važiuoti ir „zuikiu“

Panevėžio mieste elektroninio bilieto sistema viešajame transporte veikia nuo 2023 m. spalio. Deja, sistema veikia su trukdžiais ir panevėžiečiai nėra patenkinti – kartais negalima papildyti e. bilieto kortelės arba atsiskaityti mobiliąja programėle. Pasitaikė atvejų, kai važiuojant autobusu, nenuskaitomas vienkartinio bilieto QR kodas.

Panevėžyje dažnai stringa e. bilieto sistema: keleiviams tenka važiuoti ir „zuikiu“.<br>Ž.Večiorkutės/ „Jūsų Panevėžys“ nuotr.
Panevėžyje dažnai stringa e. bilieto sistema: keleiviams tenka važiuoti ir „zuikiu“.<br>Ž.Večiorkutės/ „Jūsų Panevėžys“ nuotr.
Panevėžyje dažnai stringa e. bilieto sistema: keleiviams tenka važiuoti ir „zuikiu“.<br>Ž.Večiorkutės/ „Jūsų Panevėžys“ nuotr.
Panevėžyje dažnai stringa e. bilieto sistema: keleiviams tenka važiuoti ir „zuikiu“.<br>Ž.Večiorkutės/ „Jūsų Panevėžys“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Raimonda Mikučionytė

Feb 13, 2024, 3:18 PM

Sistema neveikė

Panevėžio priemiestyje, Pažagieniuose, gyvenantis Julius naujienų portalui JP pasakojo, kad norėjo papildyti e. bilieto kortelę.

„Tą veiksmą norėjau atlikti „Narvesen“ kioske netoli Panevėžio autobusų stoties, tačiau nepavyko – sistema neveikė. Negalėjau e. bilieto kortelės papildyti nei grynais pinigai, nei bilietais. Darbuotoja pasiūlė paskambinti į įstaigą „Panevėžio keleivinis transportas“ (PKT) ir pasiaiškinti.

Kol bandžiau prisiskambinti, nesėkmingai papildyti e. bilieto korteles bandė dar 6 žmonės. Bandžiau išsiaiškinti, kodėl neveikia papildymo sistema, išgirdau, kad kai kuriuose maršrutiniuose autobusuose negalima pasižymėti vienkartinio bilieto – nenuskaitomas QR kodas“, – aiškino vyras.

Gali tapti „zuikiu“ pats to nenorėdamas

„Pasipildyti e. bilieto kortelę pavyko tik atvykus į PKT įstaigą. Čia elektroninio bilieto sistema veikė be priekaištų. Pagalvojau, o, jeigu ir čia nebūtų veikusi sistema, tai kaip grįžti autobusu namo? Juk kontrolieriai nepriims aiškinimo, kad sistema stringa ir teks mokėti baudą. Priverstinai gali tapti „zuikiu“, – juokavo panevėžietis Julius.

Perkrovė kompiuterius

Viešosios įstaigos „Panevėžio keleivinis transportas“ direktorius Giedrius Šileika teigė, kad tikrai sulaukė skambučių dėl elektroninio bilieto sistemos trikdžių.

„Sulaukėme skambučių, kad neveikia elektroninio bilieto sistema – negalima papildyti e. bilieto kortelės. Skambinę žmonės aiškino, kad bilietus spaudos kioskuose pirkti gali, bet negali papildyti e. bilieto.

PKT įstaigos IT specialistai patikrino sistemą ir perkrovė kompiuterius – elektroninio bilieto sistema susitvarkė. Pačioje PKT įstaigoje, J. Urbšio g. 3, sutrikimų nebuvo. Visus gedimus IT specialistai mato ir iškart pašalina“, – kalbėjo G.Šileika.

Vartotojų daug

Pasak PKT vadovo, į gedimus sureaguota greitai.

„Gerai, kad žmonės paskambina ir informuoja apie trikdžius. Juos sutvarkėme ir dabar sistema vėl veikia. Apie kitus galimus gedimus, kad negalima autobusuose nuskaityti arba pažymėti popierinių bilietų, informacijos negavome. Tai dažniausiai atsitinka dėl žmogaus neapdairumo.

Popierinį bilietą ne taip pridėjo prie skaitytuvo arba su e. bilieto kortele kažkas negerai. Beje, Panevėžyje elektronine bilieto sistema aktyviai naudojasi apie 30 tūkst. vartotojų, todėl nieko keisto, kad vienam ar kitam atsitinka bėdų“, – aiškino G.Šileika.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.