Saugus atstumas prieš perėjas - 3 metrai
S.Brundzos siūlymu, prieš visas perėjas mažiausiai 3 metrų atstumu turėtų būti įrengiamos „stop“ linijos, leidžiančios iš toliau pastebėti atvažiuojančius automobilius. Jis siūlo kelių eismo taisykles papildyti punktu, pagal kurį vairuotojai prieš pėsčiųjų perėją privalėtų sustoti ne arčiau kaip 3 metrai, net jei nėra linijos.
Siūloma sumažinti greitį magistralėse esant prastoms oro sąlygoms. Nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. esant šlapiai dangai tuomet būtų galima važiuoti ne didesniu kaip 110 km/val. greičiu. Kaip pavyzdį S. Brundza įvardino Prancūziją, kur tokį ribojimą numatantys ženklai išstatyti visoje šalyje.
Parlamentaras atkreipė dėmesį, kad nors vis daugiau pėsčiųjų perėjų įrengiamas apšvietimas, ne visose perėjose jis veikia. Taip pat turėtų būti kontroliuojamas ir automobilio žibintų šviesos srautas. Saugaus eismo specialisto teigimu, 15 m. metų senumo automobilio žibintai šviečia neefektyviai. Kai kuriais atvejais užtektų pasikeisti lempas į galingesnes.
Anot S. Brundzos, derėtų geriau kontroliuoti ir už baudas surinktas lėšas.
Išregistravimo terminą pratęstų dvigubai
Paminėdamas automobilių išregistravimo problemą S. Brundza, stebėjosi, kad jei kitose šalyse vairuotojai bijotų važiuoti su galiojančios techninės apžiūros neturinčiais automobiliais, lietuviai dar nėra tokie sąmoningi.
Malšinant neseniai įsigaliojusios automobilių išregistravimo tvarkos sukeltą chaosą S. Brundza siūlo išregistravimo terminą pratęsti iki 180 dienų. Taip pat apie atliekamus darbus pranešusių remontuojamų ir restauruojamų automobilių savininkams suteikti metus laiko.
Vidaus reikalų ministrui taip pat pateiktas siūlymas įteisinti „sezoninius“ valstybinius numerius. Tokiu būdu senjorams, kurie savo automobilius išvairuoja tik vasarą, sumažėtų draudimo išlaidos. Anot S. Brundzos, žiemą neeksploatuojamų transporto priemonių techninių apžiūrų periodiškumas galėtų būti trys metai.
Vairuotojų blaivumo tikrinimui šalyje skiriamas didelis dėmesys, tačiau kaip pažymėjo S. Brundza, mūsų pareigūnai nežino, kaip tokius vairuotojus identifikuoti. Taip pat vairuoti taip pat neturėtų būti leidžiama asmenims, kurie buvo įtraukti į priklausomybės ligų centro registrą.
Parlamentaras įžvelgia ir pagalbos tarnybų iškvietimo sistemos „E-Call“ naudą. Ji turėtų būti diegiama visuose šalies automobiliuose kaip papildoma įranga. Įrangos privalumas: ji ne tik iškviečia pagalbą, bet ir smūgio metu išjungia elektros grandinę.