Per karantiną užsidarė garažuose ir nusprendė prikelti senovinę techniką antram gyvenimui

Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko – net pusantro mėnesio. Tačiau vieno karantininio laikotarpio pratęsimas sekė kito termino pratęsimą, ir prieš sezono atidarymą iškilo nerimastingas klaustukas: o kaip bus su Lietuvos istorinės technikos sezonu?

Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Kovo viduryje sustingus gyvenimui ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, Lietuvos istorinės technikos gerbėjai per daug neišgyveno, nes iki jų sezono atidarymo dar buvo likę daug laiko<br>Pranešimo autorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (18)

Lrytas.lt

May 24, 2020, 4:07 PM

Kaip kad nujausdama gresiančias negandas bei siekiant nepasiduoti visuotinei pandeminei pesimistinei nuotaikai, karantininio laikotarpio pradžioje, asociacija „Retromobile“ paskelbė akciją „Izoliuokis garaže – užvesk oldtimer“.

Projekto tikslas – skatinti istorinės technikos gerbėjus užsidaryti ne tiek namuose, kiek garažuose, turint tikslą garažuose iš praeities kurti ateities projektus. Projektas susilaukė dėmesio. Istorinės technikos gerbėjai teikė foto bei vaizdo medžiagą, kurią asociacija „Retromobile“ nuolat viešina savo feisbuko paskyroje.

Istorinės technikos sezonui prasidėjus be tradicinio sezono atidarymo, tokios technikos gerbėjai nepasiduoda sąstingiui ir toliau planuoja renginius dar šiems metams.

Vienas iš tokių renginių, jau kelis metus iš eilės tapęs tradiciniu, – „Retro mugė“.

Renginio organizatorius planuoja, jog šį sykį „Retro mugė“ bus kaip niekad gausi dalyviais bei technikos įvairove. Juk istorinės technikos gerbėjai tai ne tie, kurie linkę pasitenkinti virtualiu bendravimu. Niekas negali pakeisti betarpiško ir tiesioginio bendravimo tarp istorinės technikos gerbėjų.

Joks virtualus bendravimas nė iš tolo neprilygs patirties pasikeitimui, kuri tegalima tik renginių metu. „Retro mugė“ tai nekomercinis renginys, kurio idėją asociacija „Retromobile“ iškėlė 2014 metais, siekiant istorinės technikos gerbėjus suvienyti bendroje veikloje atkuriamų projektų įgyvendinimui.

Istorinės technikos gerbėjai puikiai žino, jog visi jų kolegos, naujam gyvenimui prikeliantys istorines transporto priemones, su žiburiu ieško istorinių transporto priemonių vienų ar kitų originalių dalių, mazgų, agregatų. O štai jo kolega gali net nenujausti, jog jo turima detalė yra geidžiama konkretaus restauratoriaus. Patirties pasikeitimas kaip niekas kitas yra aktualus istorinės technikos gerbėjų rate.

Analogiško pobūdžio renginiai jau nuo seno buvo populiarūs Latvijoje bei Estijoje ir gyvavo ne vieną dešimtmetį. O štai Lietuvoje, dėl organizacinio pobūdžio problemų, o gal tiksliau iniciatyvos stokos, nebuvo įgyvendinta.

Asociacija „Retromobile“ nusprendė užpildyti šią nišą, kai dar 2006 metais pasiūlė panašų projektą pajūryje, Karklės miestelyje. Tačiau iš esmės išplėtojo ir išvystė šią mintį tik 2014 metais Kaune.

Šiai dienai renginys „Retro mugė“ dėl aktyviai tokiai veiklai atsidavusių „Retromobile“ narių Bernardo Devyžio, Vytauto Prekevičiaus, Tomo Markovo, Dainiaus Marozo ir kitų, išsikovojo sau vietą po saule ir toliau grindžia pamatus aktyviai veiklai bei Lietuvos istorinės technikos judėjimo puoselėjimui.

Lietuvos istorinės technikos gerbėjai net neabejoja, jog susidariusi pandeminė situacija neatšaldys jų meilės senai technikai ir jie su optimizmu žvelgia tiek į artėjantį naująjį sezoną, tiek į ateities planus. Juk ne veltui sakoma, jog istorinės technikos gerbėjai jau seniai savyje nešioja virusą, ir tas virus – tai retro virusas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„24/7“: kaip A. Armonaitė ir E. Gentvilas vienas kitam pamokslavo