Sunkvežimis liko ant tilto beveik vertikalioje padėtyje ant atkarpos, kuri buvo pakelta stačiu kampu nuo vandens.
Gelbėjimo operacijoje talkino sraigtasparnis, kuris ištraukė sunkvežimio vairuotoją, pranešė policija. Lengvojo automobilio vairuotojui pavyko pačiam išlipti iš savo transporto priemonės.
Beveik 150 m ilgio tiltas jungia vakarinį Gudbrandsdalslageno upės krantą ir Treteno kaimą. Tiltas atidarytas 2012 m.
Atle Formo, gyvenantis prie Treteno tilto, sakė girdėjęs „stiprų smūgį“.
„Visas namas drebėjo. Miegamajame pakėliau žaliuzes ir pažvelgiau tiesiai į upėje gulintį tiltą“, – pasakojo jis Norvegijos transliuotojui TV2.
„Tai katastrofa. Be to, tai gana naujas tiltas. O dabar jis visiškai sugriautas, viskas sugriuvo“, – laikraščiui „Dabgladet“ sakė vietos meras Jonas Halvoras Midtmageli.
Norvegijos automobilių federacija teigė, kad tiltas buvo patikrintas 2021 m., todėl po avarijos kilo susirūpinimas dėl tokių tiltų saugumo.
„Mes, kurie važiuojame keliais, turime pasitikėti, kad tiltais važiuoti saugu“, – Norvegijos naujienų agentūrai NTB sakė organizacijos atstovė Ingunn Handagard.
Norvegijos viešųjų kelių administracija pareiškė norinti, kad būtų atliktas nepriklausomas griūties tyrimas.
„Važiuoti Norvegijos keliais turi būti saugu. Todėl svarbu išsiaiškinti šį atvejį“, – sakė administracijos vadovė Ingrid Dahl Hovland.
Netoliese esantis Sjoa tiltas Gudbrando slėnyje, taip pat pastatytas iš klijuotos sluoksniuotos medienos, sugriuvo 2016 m. Tilto griūties metu juo važiavęs sunkvežimio vairuotojas buvo lengvai sužeistas.
Po šios griūties vyriausybinė institucija, atsakinga už Norvegijos infrastruktūrą, laikinai uždarė 11 panašių tiltų, tarp jų ir Treteno tiltą. Ataskaitoje apie 2016 m. griūtį agentūra teigė, kad „tiesioginė tilto griūties priežastis – sugedusi karkaso jungtis“.
Išversta pagal „AP News“.