Kiekvienais metais šis procentas pamažu turėtų didėti. Kitąmet jis turėtų siekti 28 proc, o vėliau vis daugiau, kol 2030 metais pasiektų 80 proc. ribą.
2035 metų planas yra neperdavinėti mašinų su vidaus degimo varikliais. Kiek anksčiau britai siekė elektromobilius privalomai perdavinėti penkeriais metais anksčiau, bet vėliau dėl to, kad gamintojai pasipriešino ir pavadino šį tikslą neįgyvendinamu, jis buvo pavėlintas ir dabar sutampa su Europos Sąjungos siekių.
Tuo pat metu britai pabrėžia, kad elektros įkrovimo stotelių skaičius šalyje sparčiai atsilieka nuo elektromobilių. Šiuo metu visoje Britanijoje yra kiek daugiau nei 50 tūkst. viešojo krovimo stotelių ir tik kas 5 iš jų yra greito įkrovimo.
Analitikai sako, kad tokiam autoparkui, koks dabar važinėja Britanijos keliais, reikėtų bent kelis kartus daugiau įkrovos stotelių.
Iki 2030-ųjų britai nori turėti trečdalį milijono įkrovimo stotelių, bet vargu, ar šiam planui lemta išsipildyti.
Iki šių metų vasario Britanijoje galioja įkrovimo stotelių tinklo plėtros problema, kuriai vyriausybė skyrė net milijardą svarų, tačiau iki praėjusių metų pabaigos buvo sunaudota vos 70 milijonų iš visų numatytų lėšų, tai yra, 7 proc. skirto finansavimo.