Kompiuteris yra mano langas į pasaulį, todėl, kai senas kompiuteris sugedo, dukterėčia užsakė naują kompiuterį „DELL OptiPlex 790“ iš kilobaitas.lt.
Rugpjūčio 7 dieną gavęs kompiuterį supratau, kad tai ne „DELL“. Atsidariau el. paštu atsiųstą užsakymą ir pamačiau, kad buvo užsakytas „kompiuteris ekstremalui i7“. Pradėjau susirašinėjimą el. paštu su „Kilobaitu“. Jie neigė bet kokią savo padarytą klaidą ir kompiuterio pakeisti nesutiko.
Rugpjūčio 14 dieną kompiuteris sugedo. Nusiuntėme jį „Kilobaitui“ į Kalvarijų g. 98, Vilnius. Kitą dieną registruotu ir elektroniniu paštu išsiuntėme prašymą grąžinti pinigus.
Rugpjūčio 16 dieną el. paštu gavau atsakymą: „Sveiki, patvirtinu, kad jūsų prašymą dėl pinigų grąžinimo už kompiuterį gavome. Atliksime kompiuterio techninę apžiūrą ir jus informuosime apie tolimesnius veiksmus.“
Laukiau savaitę, o vakar, rugpjūčio 29 dieną, sesuo paskambino „Kilobaitui“. Jie neigė, kad gavo prašymus grąžinti pinigus. Kitą dieną nuvažiavome į paštą ir sužinojome, kad „Kilobaitas“ registruoto laiško nepriėmė.
Dabar man berašant šį laišką senu „Pentium“ kompiuteriu, atsiuntė pataisytą kompiuterį (dėžėje neradau nieko apie kompiuterio taisymą (nei dėl ko sugedo, nieko)). Neturiu sąlygų bylinėtis teismuose, todėl tikiuosi, kad daugiau su nauju kompiuteriu problemų neturėsiu.
Šį laišką rašau dėl galimų naujų „Kilobaito“ klientų. Prieš perkant prekę, pasidomėkite parduotuvės reputacija.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.