Dabar ir mes, lietuviai, galime labiau dairytis po savo šalies miestus ir miestelius, nes, kad ir kaip norėtume, bet nuo „Google“ skaitmeninės akies nepraslydo ir kitos „grožybės“, pradedant čigonų taboru ir kaimo vaizdais su nulėkusiais nuo kelio automobiliais ir baigiant neaiškiomis treninguotų jaunuolių grupelėmis prie vietinių aludžių ar transporto kontrolieriais. Blogoji pusė pasirodė daug greičiau, nei buvo tikėtasi.
Panašu, kad pamatyti galime kone viską, betrūksta tik sodų bendrijų ir neaiškių šunkelių, kurie veda į niekur. Kvailiausių situacijų vaizdai Lietuvos neišskiria – kaip ir kitose pasaulio šalyse: nepadorūs gestai kamerai ir besiporuojačios katės, betrūksta gal tik viešai besišlapinančių žmonių su arklių kaukėmis, tačiau kažkas panašaus dar tikrai bus ištraukta iš kibernetinės erdvės.
Lietuvos įvaizdis pasaulyje ir taip jau yra stereotipų krūva – atsilikęs keistuolių kraštas, o dabar matome tą turistams „neregėtą Lietuvą“, kurią atrasti, tikėkimės, jie bodėsis ir jos kasdienybės jiems niekas nerodys. Nebent žmones su arklių kaukėmis, nes pasaulyje tai tapo madinga ir priimtina.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.