Pasiskambinus į savivaldybę, atsiliepusi darbuotoja pranešė, kad informatikai apie sistemos klaidą informuoti, tačiau eilės kaip keitėsi, taip ir keičiasi toliau.
Taigi kas tai - nuolatinė kompiuterinė klaida ar skaidriosios sistemos pabaiga?
Vilniaus savivaldybės Viešųjų ryšių skyriaus atstovas Antonas Nikitinas:
„Vietos eilėje pokyčius galėjo nulemti sistemoje veikiantis duomenų sutikrinimas ir eilės patvirtinimas, kuris daromas automatiškai vieną kartą per dieną: tėvams užpildžius prašymą ir nepatvirtinus prašyme esančių duomenų iš karto, šie duomenys sutikrinimi su registrais ir patvirtinami automatiškai po 24 valandų.
Kol duomenys būna nesutikrinti su registrais, tol naujasis nesutikrintas prašymas sistemoje rodomas anksčiau už kitus, todėl anksčiau prašymus pateikę tėvai kurį laiką galėjo matyti netikslius duomenis. Šis prašymo pildymo laukas yra tobulinamas, kad nekiltų tokių neatitikimų.
Visi tėvų pastebėjimai yra nagrinėjami individualiai ir išsiaiškinama situacija, kodėl kinta vieta eilėje. Be to, skaidrumui skiriamas ypatingas dėmesys, todėl tėvai, kuriems kyla neaiškumų dėl vietos eilėje, gali kreiptis į Švietimo departamentą, ir situacija bus nagrinėjama individualiai.“
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.