Karjerą padaręs emigrantas siunčia lietuviams svarbią žinią

Perskaičiau lrytas.lt straipsnį apie viešbučio darbuotojas, kurios linksmai leido laiką darbe. Viskas, ką aš galiu pasakyti – valio, mergaitės! Aš pats, deja, leidžiu savo dienas toli nuo gimtųjų namų. Dirbu direktoriaus pavaduotoju viename prekybos centre. Esu atsakingas už produktus parduotuvėje, jų skaičiavimą, išdėliojimą, akcijų keitimą, atlyginimų išmokėjimą, darbo paskirstymą, pirkėjų aptarnavimą, parduotuvės veiklos prižiūrėjimą, kad atitiktų įstatymus, pinigų valdymą, popierių tvarkymą ir dar begales kitų smulkių darbų, kaip kainų keitimas, monetų užsakymas, švara, sauga, darbuotojų apmokymai.

Daugiau nuotraukų (1)

Vilius Domarkas

Feb 13, 2014, 10:01 AM, atnaujinta Feb 16, 2018, 9:33 AM

Ir čia dar ne viskas. Čia gi parduotuvė. Mano kategorijoje – didžiausios apyvartos parduotuvė. Galbūt ir pasirodys, kad lengva. Gi laiko į valias. Deja. Čia parduotuvė, situacija keičiasi greitai.

Noriu papasakoti ir apie darbuotojus. Kad galėčiau dirbti savo darbą, praleidau daug valandų apmokymo centre. Mokiausi visko – prekių kontrolės, atliekų kontrolės, pinigų valdymo ir t.t. Bet daugiau nei pusę laiko praleidau besimokydamas bendravimo su žmonėmis ir besimokydamas, kokie jie svarbūs! Ir nesvarbu, kas vyksta – aš jiems – viršininkas, draugas, pagalba, kartais net ir tėvelis. Kad ir kaip absurdiškai tai skamba, jaučiuosi su darbuotojais kaip ir su savo dvimete dukra – suprasti, kur bėda neįmanoma, bet paguosti reikia. O kartais reikia ir koja prispaust, bet ne per daug...

Kažkada vienoje iš Robino Sharmos knygų perskaičiau frazę: „Mylėk savo darbuotojus taip, kaip nori kad jie mylėtų tavo klientus“. O mūsų pasaulyje versle svarbiausias sraigtelis – kas? Klientas. Kas ateina išleisti pinigėlių, būtinai užsakinėja ir muziką. Bet kaip žmogus gali išleisti tą skatiką, jei jis nesijaučia vertinamas. Jeigu darbdavys negerbia darbuotojo, jei jis jį engia, rėkia ir ignoruoja, kalbasi grubiai, darbuotojas irgi taip elgsis su pirkėju, klientu, pacientu.

Jei darbuotojas žinos, kad jis eina į darbą tik tam, kad ant jo rėktų, jį žemintų, jį gąsdintų, mat šiais laikais net prie šluotos 20 į vieną vietą eilėje jau stovi, tai jis nenorės ateiti į darbą ir nedarys produktyvaus darbo.

O pažiūrėkim priešingai – jei žmogus yra gerbiamas, darbe turi galimybę nusišypsoti, pašokti, kaip merginos iš to vaizdo įrašo, pakvailioti iki tam tikro lygio, jis jausis žvalus, laimingas ir jo darbo našumas išaugs stulbinamai. Ir tai galiu pagrįsti paprasčiausiu pavyzdžiu – jei mėgaujiesi savo veikla, laikas skriete skrieja, jei ne – laikrodis sustoja.

Tad skatinu visus verslininkus ir viršininkus keisti savo mąstymą! Darbuotojai pirmiau – nes jie rūpinasi jūsų klientais!

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.