Kretoje savo mylimosios nesulaukęs jaunuolis perspėja kitus

Rašau jums, nes noriu pasidalinti su jūsų portalo skaitytojais apie problemas, kurių turėjau per savo atostogas. 

Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Bilietus į Kretą savo mylimajai nupirkusiam vaikinui teko atostogauti vienam.<br> Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Edgaras

Aug 21, 2017, 6:34 PM, atnaujinta Aug 23, 2017, 11:54 AM

Nupirko kelionę dviem

Noriu pasidalinti informacija, kuri būtų naudinga kitiems, – kad taip nenutiktų. 

Pernai kelionių agentūroje pirkau kelionę dviem asmenims į Kretą. Pasirinktas kelionės laikotarpis – šių metų liepos 23– rugpjūčio 4 dienos. Su drauge turėjome išskristi iš Kauno oro uosto. 

Tačiau pasikeitus aplinkybėms į Kretą teko išskristi tik man vienam, be draugės. Todėl jau atskridus į Kretą pradėjau ieškoti galimybės nupirkti bilietą atskristi ir jai, nes kelionė pirkta dviem. 

Interneto puslapiuose pradėjau bilieto paiešką skrydžiui Kaunas–Heraklionas. Iš tiesų nemaniau, kad bus lengva rasti nebrangų bilietą pačiame atostogų įkarštyje. 

Kiekvieną dieną žiūrinėjau, gal yra koks laisvas bilietas tiesioginiam skrydžiui. Liepos 29 dieną vėl ieškojau skrydžio į Kretą iš Kauno. 

Nusivylė permokėjęs

Pirmiausia atsidariau „Skrydžiai Lt“ interneto puslapį ir jame netikėtai radau bilietą už 300 eurų (skrydis 07 30 13.45 val. Kaunas–Heraklionas).
 
Nepatikrinęs, ar kitose interneto svetainėse yra pigesnių bilietų, nedvejodamas puoliau užsisakinėti bilieto. 

Gavau sumokėjimo patvirtinimą į elektroninį paštą iš „Paysera“ kompanijos. 

Žinoma, tuo pačiu metu jau buvau atsidaręs kitos agentūros puslapį ir ten radau, kad tas pats skrydis kainavo 260 eurų... 

Truputį nusivyliau, kad permokėjau 80 eurų, bet vis tiek džiaugiausi, kad spėjau nupirkti ir būsiu su drauge, galėsime džiaugtis seniai planuotomis atostogomis.

Bilieto neatsiuntė

Gavau laišką elektroniniu paštu iš „Skrydžiai LT“, kad turiu laukti bilieto patvirtinimo. Taip pat buvo persiųsta ir sąskaita faktūra.

Liko tik laukti patvirtinimo ir bilieto informacijos, kurią turėjo atsiųsti „Skrydžiai LT“ kompanija.

Taip prabėgo valanda, bet jokios informacijos negavau. Pradėjau nerimauti. Be to, bilietą internetu pirkau pirmą kartą. Interneto puslapyje rašoma, kad apie paruoštus kelionės dokumentus informuojama elektroniniu paštu.

Negavus dokumentų likus 4 ar mažiau dienų iki skrydžio, buvo siūloma skubiai susisiekti su kelionių konsultantus.

Skrydžio išvakarėse, šeštadienį, apie 16.25 val., pabandžiau paskambinti „Skrydžiai LT“ nurodytais telefonais, bet, deja, išgirdau informaciją, kad jau ne darbo laikas, ir pasiūlymą susisiekti darbo metu. 

Iš tikrųjų sunerimau, bet nutariau dar palaukti, tikėdamasis gauti informaciją dėl bilieto. Bėgo laikas, vis tikrinau ir elektroninį paštą, ir savo užsakymą „Skrydžiai LT“ svetainėje, bet informacijos nebuvo.

Nerimo pilna skrydžio diena

Taip sulaukiau ir vakaro, o bilieto kaip nėra, taip nėra. Liko nerimo naktis laukiant ryto.
 
Naktis išties sunki buvo tiek man, tiek mano draugei. Prabudau ankstyvą liepos 30-osios rytą, vėl puoliau tikrinti, gal jau atsiųstas bilietas. Deja. 

Tada puoliau skambinti į kitas bilietų platinimo įmones, oro uostą, skrydžių bendroves. Visi siūlė kreiptis į „Skrydžiai LT“, o jie sekmadieniais nedirba.  

Nebeliko jokios vilties, kad draugė galės atskristi pas mane, nes iki bagažo priėmimo pabaigos liko 2 valandos, o bilieto vis nebuvo, Be to, dar reikėjo spėti nuvažiuoti iki Karmėlavos 120 kilometrų. Atostogos buvo galutinai sugadintos tiek man, tiek draugei. 

Į lėktuvą nebespėjo

Tuomet sugalvojau paskambinti į „Paysera“ paklausti dėl pinigų susigrąžinimo. Atsiliepė vyriškis, paaiškinau situaciją, kad negavome bilieto, kurį pirkau internetu. Jis pasakė, kad perskambins, kai susisieks su kompanija. 

Netrukus perskambinęs konsultantas paaiškino, kad susisiekė su „Skrydžiai LT“ atstovu, ir liepė laukti skambučio.

Man, žinoma, niekas nepaskambino. Tiesa, skambučio sulaukė draugė, kuriai pasakė, kad oro uoste tereikia pateikti asmens dokumentą – bilieto nereikia. Paaiškino, kad taip kartais atsitinka. Bet jie net nepasidomėjo, ar draugė spės į lėktuvą...

Spėti į lėktuvą jau iš tikro nebuvo įmanoma, nors ji dar bandė važiuoti. Kelio remonto darbai ir visa kita...

Draugė neatskrido, aš likau ir be atostogų su drauge, ir be pinigų už bilietą.

Kompensacijos nesulaukia

Tos pačios dienos vakare parašiau laišką „Skrydžiai LT“, išsakiau savo 
nuomonę apie šios kompanijos darbą. Kitą laišką parašiau dar pirmadienį, bet atsakymo negavau iki šiol. 

Pirmadienį bandžiau prisiskambinti 4 kartus, bet niekaip nepavyko – praleidau daug laiko laukdamas, kol kas nors atsilieps iš konsultantų, bet, deja, kalbėjo tik autoatsakiklis. 

Pirmadienį, liepos 31-ąją, paskambinau į kompaniją „Paysera“ ir užregistravau savo situaciją, gavau bylos numerį. Konsultantai pasakė, kad susisieks su „Skrydžiai LT“ ir paragins susisiekti su manim, liepė laukti apie savaitę. Tuo atveju, jei nesusisiektų, pasiūlė man vėl parašyti ir paskambinti. 

Bėgo dienos, situacija nesikeitė, kiekvieną dieną bandžiau susisiekti su „Skrydžiai LT“, bet tai buvo beviltiška – atsiliepdavo tas pats automatinis atsakiklis. Jokių atsakymų į elektroninius laiškus taip pat negavau.

Po savaitės pagaliau atsiliepė konsultantas. Paprašiau sujungti su vadovu, tačiau pasidomėjus, kokiu klausimu, to nepadarė. Liepė laukti, kol su manim susisieks. Bet, deja, to neįvyko.

Tuomet dar kartą paskambinau į „Paysera“, nes su manim taip niekas ir nesusisiekė iš „Skrydžiai LT“. Mano problemą užregistravo dar kartą.

Dienos bėgo, praleidau atostogas vienas. Bet net ir grįžus į Lietuvą jokio laiško ar skambučio iš „Skrydžiai LT“ nebuvo.

Jau grįžau ir iš nepavykusių atostogų. Galiausiai „Paysera“ man atsakė nieko padėti nebegalintys – lieka tik kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. 

„Skrydžiai LT“ interneto portale – vis dar ta pati informacija: „Laukite bilieto atsiuntimo.“

Parašiau dar kartą „Skrydžiai LT“, kad noriu susigrąžinti pinigus už bilietą, nes paslauga nebuvo suteikta. Deja, iki šios dienos jokio atsakymo nei elektroniniu paštu, nei telefonu iš „Skrydžiai LT“ nesulaukiau.

Iš „Skrydžiai LT“ noriu susigrąžinti pinigus už bilietą, nes paslauga nebuvo suteikta. O jei kompanija negali užtikrinti parduodamų paslaugų, reikėtų neprekiauti bilietais į skrydžius, kai skrydis vykdomas nedarbo dienomis ir įmonė negali užtikrinti savo paslaugų.

***

„Skrydžiai LT“ atstovė Eglė Lenkovičienė pakomentavo, kad, jų turimais duomenimis, šis klientas buvo su  jais susisiekęs ir darbuotojai dar iki skrydžio jam suteikė visą reikiamą informaciją. 

„Jie informavo, kad keleivis į oro uostą gali atvykti be elektroninio bilieto, turėdamas tik asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Labai apgailestaujame, kad keleivis nepasinaudojo mūsų rekomendacija ir įsigytu bilietu“, – komentavo „Skrydžiai LT“ atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.